اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی 300 نانوا در صومعه‌سرا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا از برگزاری کارگاه آموزشی یک‌روزه با هدف آشنایی نانوایان از مضرات جوش شیرین در پخت نان برای 300 نانوای این شهرستان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی 300 نانوا در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محسن آهنی عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان در محل فرمانداری صومعه‌سرا با اشاره به ادامه اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این طرح با استفاده از تمام امکانات بخش اداری و پرسنلی به منظور ایجاد آمادگی در سیستم عرضه کالا در صومعه‌سرا در حال انجام است.

وی، برنج، شکر، گوشت، مرغ منجمد و حبوبات را از جمله کالای اساسی مشمول طرح ضیافت صومعه‌سرا دانست و افزود: این کالا در قالب طرح ضیافت به نرخ پایین‌تر از قیمت بازار در رمضان جاری بین شهروندان توزیع می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا، بازرسی‌های اختصاصی از کالای پر مصرف از جمله گوشت، مرغ، گوشت قرمز، تخم‌مرغ، خرما، شیرینی، نان، لبنیات، برنج، روغن، شکر، زولبیا و بامیه، سبزیجات و میوه را نیز از دیگر برنامه کاری این اداره در ماه رمضان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست از طرح مذکور گشت‌های مشترکی از تیم‌های بازرسی در صومعه‌سرا تشکیل می‌شود، گفت: بازرسی‌ها با حضور کارشناسان و بازرسان ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا در دو نوبت صبح و عصر در طول این ماه انجام می‌شود.

به گفته آهنی، بالغ بر 40 واحد صنفی از اتحادیه‌های خواروبار و لبنیات، قصابی، علافی‌‌، قنادی و میوه فروش‌های صومعه‌سرا مهیای ارائه تخفیف 5 تا 15 درصدی توزیع کالای خود در ماه مبارک رمضان هستند.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی یک‌روزه ویژه نانوایان این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی نانوایان صومعه‌سرا از مضرات جوش شیرین و استفاده از افزودنی‌های غیر مجاز در پخت نان برگزار می‌شود.

این مسئول، با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی مذکور در تاریخ 15 مرداد جاری در محل اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا و با حضور بالغ بر 300 نانوای این شهرستان اجرا می‌شود.

وی توجه بیشتر نانوایان به حوزه بهداشت و سلامت مواد غذایی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: صدور کارت سلامت برای واحدهای پخت نان ضروری است.

آهنی، یادآور شد: سامانه «124» به صورت شبانه‌روزی و شماره تلفن‌های «3220920» و «3233980» با کد صومعه‌سرا در ساعات اداری آماده دریافت هر نوع خبر، شکایت و گزارش تخلفات اقتصادی شهروندان مانند گرانفروشی، اختفا و امتناع از عرضه کالا و ... است.

انتهای پیام/84003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول