اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مرودشت خبر داد

پلمپ نانوایی‌های متخلف در مرودشت

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مرودشت از پلمپ 6 نانوایی متخلف در این شهرستان خبر داد.

پلمپ نانوایی‌های متخلف در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، یعقوب خسروانی اظهار داشت: در راستای استفاده بهینه از آرد گندم و جلوگیری از تضییع حقوق مردم  و همچنین افزایش کیفیت نان نظارت بر نانوایی‌ها تشدید می‌شود.

وی که در جمع متصدیان نانوایی شهر مرودشت حضور یافته بود از متصدیانی که تمام موارد قانونی را در پخت و عرضه نان رعایت می‌کنند قدردانی کرد و از پلمپ شش نانوایی در سطح این شهر خبر داد.

معاون فرماندار مرودشت اضافه کرد: به علت عدم کیفیت و میزان کمیت نان، حضور نداشتن متصدی در محل کار خود و موارد دیگر، این شش نانوایی به مدت یک هفته پلمپ شده و اجازه هیچ‌گونه فعالیتی به آنان داده نمی‌شود.

مسئول کمیته آرد و نان مرودشت با بیان اینکه نانوایی‌های متخلف در زمینه رعایت مسائل بهداشتی و نامرغوب بودن پخت نان رضایت مردم را فراهم نمی‌کنند، ابراز داشت: بر اساس مقررات موجود از این پس با واحدهای نانوایی متخلف برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با قدردانی از خبازانی که تمام موارد را رعایت و نان مرغوب و باکیفیت ارائه می‌دهند، از وضعیت نامطلوب نان و کیفیت پایین آن در این شهرستان انتقاد کرد و افزود: گندم یکی از کالاهای بااهمیت، پرمصرف و باارزشی است که دولت برای رفاه و دسترسی آسان مردم به آن یارانه هنگفتی را در این زمینه پرداخت می‌کند.

خسروانی ادامه داد: اسراف این نعمت خدادادی موجب کفران نعمت و زیان مالی برای کشور است و از همین باید در مصرف آن به ویژه در نانوایی‌ها دقت لازم را داشت.

این مسئول تصریح کرد: به طور قطع نظارت‌ها را تا رسیدن به شرایط مطلوب و استاندارد ادامه می‌دهیم و از مردم نیز می‌خواهیم که در صورت مشاهده کیفیت نامطلوب نان، موضوع را به اتحادیه صنف نانوایان مرودشت اطلاع دهند.

وی خواستار برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی به منظور افزایش سطح مهارت کارگران و رعایت موارد و مسائل بهداشتی و بهبود کیفیت پخت نان با حضور اساتید مجرب دستگاه‌های متولی در امور نانوایی‌ها در سطح این شهرستان شد.

انتهای پیام/2448/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول