اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم حضور تنها کاندیدا در مجمع

رئیس هیئت وزنه‌برداری قم انتخاب نشد / سجاد خدایی همه را سرکار گذاشت

تنها کاندیدای ریاست هیئت وزنه‌برداری استان قم در مجمع انتخابات این هیئت حضور نیافت و بدین ترتیب رئیس جدید هیئت وزنه‌برداری قم انتخاب نشد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری قم انتخاب نشد / سجاد خدایی همه را سرکار گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان قم با حضور حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تشکیل شد تا رئیس جدید این هیئت بعد از پایان دوره ریاست قبلی و چند ماه اداره شدن این هیئت به شکل سرپرستی، انتخاب و معرفی شود اما این اتفاق رخ نداد و بار دیگر انتخابات مجمع تکرار می‌شود.

سجاد خدایی تنها کاندیدای ریاست هیئت وزنه‌برداری قم

مجمع انتخابات به منظور انتخاب رئیس جدید هیئت وزنه‌برداری استان قم در حالی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر قم برگزار شد که برای ریاست این هیئت تنها یک نفر کاندیدا شده بود و این کاندیدا سجاد خدایی بود.

با این شرایط سجاد خدایی برای قرار گرفتن در راس مدیریت هیئت وزنه‌برداری استان قم، در صورت موافقت اعضای مجمع با وی انتخاب و برای مدت چهار سال سکاندار رشته قدرتی ورزش استان قم یعنی وزنه‌برداری می‌شد اما برخلاف انتظار سجاد خدایی به اعضای مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری قم بدقولی کرد و در این انتخابات حضور نیافت.

عصبانیت اعضای مجمع از غیبت غیر منتظره خدایی در انتخابات

سجاد خدایی در حالی کاملا ناهماهنگ از حضور در این مجمع سر باز زد که مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت وزنه‌برداری استان قم در پی مذاکرات متعدد آمادگی خود را برای کاندیداتوری وی برای انتخابات هیئت وزنه‌برداری قم اعلام کرده بودند.

مسئولان هیئت وزنه‌برداری و اداره کل ورزش و جوانان استان قم از مدتها‌ قبل قول و قرارهای خود را با سجاد خدایی برای حضور وی در انتخابات این هیئت گذاشته بودند و قرار آنها این بود که با حضور سجاد خدایی در این هیئت، وزنه‌برداری قم مسیر رشد و پیشرفت را در پیش بگیرد.

بر هم ریختن برنامه‌های توسعه وزنه‌برداری با حضور نیافتن تنها کاندیدای مجمع

اما برخلاف این پیش‌بینی‌ها، غیبت سجاد خدایی در انتخابات هیئت وزنه‌برداری قم تمام معادلات مسئولان ورزش و جوانان و هیئت وزنه‌برداری قم را بر هم زد و بدین ترتیب انتخابات برگزار نشد و بار دیگر برای مدت سه ماه سرپرستی محمدحسین شجاع‌فرد در این هیئت با موافقت حسین رضازاده تمدید شد.

قرار بود مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری قم در ساعت مقرر شروع شود اما خدایی در مجمع حضور نیافت و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت وزنه‌برداری استان قم در تماس‌های مکرر موفق به برقراری ارتباط با وی نشدند.

گلایه شدید سرپرست هیئت وزنه‌برداری قم از سجاد خدایی

در نهایت اینکه در پی تماس با مسئول دفتر سجاد خدایی در محل کار وی، خدایی با بهانه کردن حضور در جلسه فوری در جریان این موضوع قرار گرفت و در اقدامی غیر منتظره به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد که حاضر به شرکت در انتخابات هیئت وزنه‌برداری قم نیست.

این موضوع تمام معادلات و برنامه‌های پیش بینی شده برای مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان قم را بر هم ریخت و عصبانی‌ترین فرد از این اتفاق محمدحسین شجاع فرد سرپرست هیئت و رئیس هیئت وزنه‌برداری قم در بیش از 38 سال گذشته بود که از بدقولی سجاد خدایی به شدت گلایه کرد و حتی شعری را نیز با این مضمون در حضور حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان و اعضای مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری قم قرائت کرد.

انتهای پیام/78002/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول