اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی خراسان‌رضوی خبر داد

رقابت تیراندازان خراسان‌رضوی در لیگ‌های کشوری پس از ماه مبارک رمضان

دبیر هیئت تیراندازی خراسان‌رضوی از آغاز مسابقات نمایندگان خراسان‌رضوی در رقابت‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو تیراندازی کشور پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

رقابت تیراندازان خراسان‌رضوی در لیگ‌های کشوری پس از ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد صافدل‌طهرانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: دور رفت رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور روزهای 24 و 25 مردادماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم تیراندازی ثامن الحجج (ع) که به عنوان نماینده خراسان‌رضوی در این رقابت‌ها حضور دارد در روز پنجشنبه با تیم آذربایجان ‌غربی رقابت می‌کند و روز جمعه به مصاف مقاومت تهران می‌رود.

دبیر هیئت تیراندازی خراسان‌رضوی با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ دسته یک تیراندازی بانوان کشور در روز 25 مردادماه در استان فارس اظهار داشت: نماینده بانوان استان خراسان‌رضوی که با حمایت موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) در این رقابت‌ها حضور دارد با نماینده استان کرمان به رقابت می‌پردازد.

صافدل‌طهرانی خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ دسته دو تیراندازی آقایان نیز اول شهریورماه در شیراز آغاز می‌شود و تیم تیراندازی شرکت گاز خراسان‌رضوی در نخستین دیدار خود به مصاف مقاومت قم خواهد رفت.

انتهای پیام/70003/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول