اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی خبر داد

صدور 3 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در خراسان شمالی

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی از صدور 3 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای فرآورده بتن آماده در شیروان و بلوک‌های ساخته شده از دانه‌های پلی استایرن در بجنورد خبر داد.

صدور 3 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان شمالی، علی‌اصغر رضازاده اظهار کرد: در آخرین نشست کمیته علائم اداره کل استاندارد این تعداد پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای فرآورده بتن آماده و بلوک‌های ساخته شده از دانه‌های پلی استایرن در شهرستان‌های شیروان و بجنورد صادر شد.    

وی افزود: پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شده مربوط به واحد‌های تولیدی محکم بتن شیروان و بتن گستر شیروان برای فرآورده‌های بتن آماده و واحد تولیدی نیک فوم برای فرآورده بلوک‌های ساخته شده از دانه‌های پلی استایرن است.

رضازاده با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 70 درصد از واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی پروانه کاربرد علامت استاندارد دارند، از شهروندان خواست به منظور ترغیب تولید کنندگان این نوع محصولات مصالح مورد نیاز خود را از واحدهای دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد تهیه کنند.

انتهای پیام/63002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول