اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان:

مدیر عامل باشگاه سپاهان را نمی‌شناسم

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان: مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را به هیچ عنوان نمی‌شناسم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان را نمی‌شناسم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صحبت‌های علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان در یکی از خبرگزاری‌ها و اعلام پرداخت 550 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به قاسم دهنوی برای حضور در تیم سپاهان و عدم پایبندی این بازیکن به تعهدات خود نسبت به باشگاه اصفهانی و عقد قرارداد با تیم پرسپولیس و رفتن به این تیم کافی بود تا فرامرز می‌آبادی که همگان او را به عنوان رئیس هیئت هندبال استان اصفهان می‌شناسند وادار به واکنش کند.

وی در قالب نامه‌ای سرگشاده خطاب به مدیرعامل باشگاه سپاهان از او به خاطر پرداخت 550 میلیون تومان پول بی زبان به بازیکنی که هیچ قراردادی با این باشگاه امضا نکرده و از طرفی همزمان تیم هندبال این باشگاه را به دلایل مالی منحل کرده گلایه کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از روابط عمومی هیئت هندبال استان اصفهان، در این نامه می‌آبادی نوشته است: در صحت و سقم خبر منتشر شده  اظهار نظری نمی‌کنم، چرا که بازیکن متهم می‌گوید که پول را برگردانده است و مدیر عامل همچنان مدعیست که این پول را طلبکاریم.

به اصل مطلب، روابط و فضائی که بر فوتبالمان حاکم بوده و قراردادهای میلیاردی آن هم کاری ندار، اما زمانی مشاهده می کنم که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با وجود همه تلاش‌ها و مخالفت‌های دلسوزان و مقامات مسئول استانی و به دلیل عدم توان و استطاعت مالی تیم هندبال خود را که قدیمی‌ترین و پر افتخارترین تیم هندبال ایران و قهرمان 13 دوره لیگ برتر باشگاههای کشور است و در کارنامه پر افتخار خود نایب قهرمانی و مقام سوم جام باشگاه‌های آسیا را یدک می کشد را منحل می‌کند تعجب می‌کنم.

وقتی مشاهده می‌کنم که باشگاه مذکور با وجود بدهی چند صد میلیون تومانی به هیئت هندبال استان اصفهان حتی از پرداخت یک ریال هم به بهانه مشکلات مالی سرباز می‌زند و هیئت هندبال را درگیر مشکلات و مسائل عدیده و حادی نموده با شنیدن چنین خبر شگفت انگیزی نباید بهت زده شوم؟

می‌آبادی در بخش دیگری از این نامه آورده است: سرور گرامی جناب آقای رحیمی به من حق دهید که خبر مذکور را شگفت انگیز و غیر قابل فهم بدانم، در اینکه بازیکن مذکور پول را پس داده یا در آینده عودت خواهد داد تردیدی ندارم، ولی اصل مطلب این است باشگاهی که توان اختصاص مبلغی حدود 500 میلیون تومان برای هزینه یک تیم هندبال و بکارگیری بیش از 20 جوان را که عمر ورزشی خود را در خدمت آن باشگاه بوده اند را ندارد و این ورزشکاران را سرگردان و خانوادشان را دچار مشکلات عدیده نموده است.

همچنین باشگاهی که توان پرداخت حتی مبلغی جزئی از بدهی‌های معوقه سنگین خود به مجموعه‌ای چون هیئت هندبال استان اصفهان را ندارد، چگونه مبلغی بیش از هزینه یک تیم هندبال را به بازیکنی آنهم بدون قرارداد و به صورت نقد پرداخت می نماید؟

استاد بزرگوار آقای رحیمی من افتخار شاگردی و در عین حال دوستی شما را از سال‌ها پیش تاکنون داشته‌ام و همواره شاهد تلاش‌های جنابعالی در جهت تحقق عدالت و راستی و راست‌کرداری و مقابله جدی با بی‌اخلاقی‌ها و کج فکری‌ها بوده‌ام، چه آن زمان که به‌عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان بخاطر حمایت از ورزش و ورزشکاران دچار مشکلاتی شدید و چه آن 16 سال طلائی در فدراسیون هندبال که مصدر خدمات غیر قابل انکاری بودید و چه آن زمان که برخوردهای ناسپاسانه، شما را مجبور به هجرت از فدراسیون هندبال کرد.

می‌آبادی معتقد است مدیرعامل کنونی باشگاه سپاهان فرسنگ‌ها با رحیمی سال‌های قبل تفاوت کرده است: آقای رحیمی مدیر کل اسبق تربیت بدنی اصفهان، رئیس اسبق فدراسیون هندبال، مردی را که از جنس ورزش و وجودش از ورزش  و زحمتکش ورزش بوده را خوب می‌شناسم، رحیمی را که در دل تک تک دوستان و آشنایان و خاک خورده‌های ورزش بوده را خوب می‌شناسم؛ ولی استاد بزرگوار مرا ببخشید شرمنده‌ام که بگویم، آقای رحیمی مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را به هیچ عنوان نمی‌شناسم.

وی در پایان هم اعلام کرده است: رحیمی که سرنوشت 20 نفر هندبالیست‌های لیگ برتری و صدها بازیکنان تیم‌های هندبال پایه سپاهان برایش ارزش یک دهنوی را ندارد نمی‌شناسم، وی را که سرنوشت کل هندبال استان اصفهان و نقش مطالبات حقه این هیئت جهت رشد و توسعه هندبال استان برایش اهمیتی ندارد را نمی‌شناسم.

آقای رحیمی این شاگرد کوچک شما و تمام آحاد ورزشی کشور و دوستدارانتان، همچنان در پی یار دیر آشنای خودشان، آقای رحیمی قبل از مدیر عاملی سپاهان هستند.

انتهای پیام/63020/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول