اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی کازرون خبر داد

آغاز اردوی 10 روزه طرح هجرت در کازرون

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون از آغاز اردوی 10 روزه طرح هجرت ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع دبیرستان و هنرستان در کازرون خبر داد.

آغاز اردوی 10 روزه طرح هجرت در کازرون

عبدالحسین میرزایی امروز در حاشیه مراسم آغاز به کار این طرح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: اردوی طرح هجرت به منظور تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر به‌کارگیری و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و استفاده از تخصص آنان به اجرا در می‌آید.

وی افزود: در این طرح دانش‌آموزان در عرصه‌های مرمت و بهسازی مدارس و دیگر سازندگی‌ها فعالیت کرده و قابلیت و توانمندی‌های خود را نشان می‌دهند.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون افزایش دلبستگی دانش‌آموزان و مشارکت آنان در حفظ و نگهداری فضاهای آموزشی، شناسایی، هدایت و به‌کارگیری قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و تجربیات و تخصص و فعالیت‌های گروهی را از اهم اهداف طرح تابستانی هجرت برشمرد.

میرزایی تاریخ اجرای این طرح را هفتم مرداد ماه جاری به مدت 10روز در مدارس کازرون اعلام کرد و گفت: کلاس‌های آموزشی، ورزشی، مسابقات قرانی و احکام و برنامه‌های متنوع دیگری در قالب حلقه‌های صالحین در حاشیه این طرح برگزار می‌شود.

وی تعداد شرکت‌کنندگان مرحله نخست طرح هجرت در شهر کازرون را نزدیک به 120 دانش‌آموز دختر و پسر از مقاطع تحصیلی دبیرستان و هنرستان عنوان کرد و ابراز داشت: این طرح با همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج طلاب، مدیریت آموزش و پرورش و بسیج سازندگی ناحیه سپاه کازرون به اجرا در می‌آید.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود از راه‌اندازی پایگاه تابستانی شجره طیبه صالحین ویژه حلقه‌های صالحین توسط حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون خبر داد و تصریح کرد: این پایگاه برای نخستین بار به ابتکار این حوزه از اوایل تیر ماه سال جاری شروع و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

میرزایی ابراز داشت: در این پایگاه جلسات آموزشی با موضوع احکام، اعتقادی و دینی با حضور روحانیون بسیج طلاب، پخش فیلم، آموزش سلاح، مسابقات ورزشی و اطلاعات عمومی برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون تصریح کرد: برنامه‌های این پایگاه سه روز در هفته در دبیرستان حاج حسین احمدی ویژه برادران و هنرستان فاطمه زهرا (س)  ویژه خواهران اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 160 نفر توانسته‌اند از برنامه‌های پایگاه تابستانی شجره طیبه صالحین در شهر کازرون استفاده کنند.

انتهای پیام/2448/ق30/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول