اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور جندق - معلمان

برخورد دو کامیون 5 کشته و مصدوم برجای گذاشت

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در حادثه شب گذشته که در محور جندق - معلمان رخ داد برخورد دو کامیون پنج کشته و مصدوم برجای گذاشت.

برخورد دو کامیون 5 کشته و مصدوم برجای گذاشت

غفور راستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه یک حادثه تصادف، شب گذشته در محور نایین رخ داده است، اظهار داشت: ساعت یک و 36 دقیقه بامداد گذشته طی تماسی که با اتاق فرمان اورژانس گرفته شد، حادثه برخورد دو دستگاه کامیون در محور جندق – معلمان گزارش و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پیش از رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه سه نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان باخته و دو نفر دیگر مصدوم شده بودند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: نیروهای امدادی پس از اقدامات اولیه امدادی از جمله آتل‌بندی، پانسمان و سرم مصدومان را به بیمارستان دامغان و نیز حشمتیه نایین منتقل کردند.

این مسئول با اعلام اینکه دلیل حادثه انحراف به چپ گزارش شده است، گفت: برای این حادثه سه خودروی آمبولانس و دو خودروی هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

* واژگونی خودروی 405 سه کشته برجای گذاشت

راستین همچنین در اعلام دیگر حوادث 24 ساعت گذشته به دیگر حادثه رانندگی در شهر اصفهان اشاره کرد و متذکر شد: ساعت 7.9 دقیقه روز گذشته طی تماس با اتاق فرمان حادثه تصادف دیگری در محور اصفهان- اتوبان فرودگاه مبنی بر واژگونی یک خودروی  405 گزارش شد که بر اثر این حادثه سه سرنشین این خودرو  از شدت مصدومیت در جا فوت می‌کنند.

انتهای پیام/63012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول