اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 32 بدمینتون‌باز

قهرمانان دوبل و انفرادی بدمینتون جام رمضان بانوان قم مشخص شدند

رقابت‌های بدمینتون قهرمانی بانوان استان قم با عنوان جام رمضان برگزار شد و برترین‌های خود را در دو رده سنی شناخت.

قهرمانان دوبل و انفرادی بدمینتون جام رمضان بانوان قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت بدمینتون استان قم تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمندموحد قم میزبان رقابت‌های بانوان جام رمضان بدمینتون قم بود و این رقابت‌ها در چهار رده سنی به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

چهره‌هایی که پیش از این در بدمینتون بانوان و دختران قم فعال بودند به اضافه نفراتی که در دوره‌های آموزشی این رشته توانایی و استعداد خود را نشان داده بودند در پیکارهای جام رمضان بدمینتون بانوان قم با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت نفرات اول تا سوم در دو بخش معرفی شدند.

با توجه به اینکه این رقابت‌ها با عنوان جام رمضان برگزار می‌شود، محدودیتی برای هیچ یک از دختران و بانوان علاقمند و توانای بدمینتون قرار داده نشده بود و تمام بدمینتون‌بازان رده‌های سنی مختلف مجوز حضور در این دوره از پیکارها را داشتند.

این در حالی است که هیئت بدمینتون استان قم مسابقات جام رمضان را یک فرصت برای شناسایی بازیکنان آماده و ارزیابی شرایط بدمینتون‌بازان استان به منظور تشکیل تیم‌هایی قوی برای حضور در پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور و همچنین رقابت‌های بدمینتون بانوان قهرمانی کشور در نظر گرفته بود.

این رقابت‌ها در دو گروه سنی خردسالان، نونهالان، جوانان و بزرگسالان با حضور دختران و بانوان بدمینتون‌باز قمی برگزار شد و نکته جالب توجه آن استقبال خانواده‌ها از این رقابت‌ها با حضور در سالن برگزاری مسابقات بود که هیجان خاصی به رقابت شرکت کنندگان داده بود.

مسابقات بدمینتون قهرمانی جام رمضان بانوان در استان قم در حالی با پایان رقابت مدعیان و معرفی نفرات برتر رسماً به کار خود پایان داد که در رده سنی خردسالان و نونهالان که در آن 16 بدمینتون‌باز حضور داشتند، فاطمه موسوی با غلبه بر دیگر رقبای خود در مکان نخست ایستاد.

در رده‌بندی پیکارهای این رده سنی ملیکا فاریابی دوم شد و بدین ترتیب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جام رمضان بدمینتون دختران قم را کسب کرد در حالی که شیدا مردانی مقام سوم را به دست آورد و بدین ترتیب پرونده رقابت‌های دو رده سنی خردسالان و نونهالان در بخش انفرادی بسته شد.

اما رقابت‌های بانوان شرکت کننده در رده سنی جوانان و بزرگسالان در بخش دوبل به انجام رسید و در حالی که در این بخش نیز 16 بدمینتون‌باز حضور داشتند، در پایان تیم دو نفره نرگس افشاری و عاطفه فرهمند در مکان نخست ایستاد و قهرمان شد در حالی که تیم دو نفره طاهره ندایی و منصوره سادات حسینی در جایگاه دوم ایستاد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

رقابت دختران و بانوان بدمینتون‌باز شرکت کننده در مسابقات جام رمضان قهرمانی استان قم را مریم باقری نیا، فاطمه سادات چاوشی، مهناز حسین باقری و زینب دوستی قضاوت کردند در حالی که مسئولیت سرپرستی این رقابت‌ها را معصومه پیرمردای نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم عهده‌دار بود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول