اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان قم:

نفرات راه یافته به مرحله نهایی بدمینتون جام رمضان قم مشخص شدند

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از مشخص شدن نفرات راه یافته به مرحله نهایی رقابت‌های بدمینتون قهرمانی جام رمضان در قم خبر داد.

نفرات راه یافته به مرحله نهایی بدمینتون جام رمضان قم مشخص شدند

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: همه ساله رقابت‌های جام رمضان یکی از جذاب‌ترین مسابقات استانی بوده و امسال نیز با توجه به شرکت چهره‌های مطرح بدمینتون قم و همچنین استعدادهای رده‌های سنی مختلف شاهد بازی‌های جذابی در این دوره بودیم.

وی ادامه داد: به شکلی برنامه‌ریزی شده است که به غیر از شب‌های احیاء، هم رقابت‌های بخش آقایان و هم مسابقات بخش بانوان در ساعت‌های بعد از افطار تا آخر شب در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: مسابقات جذاب و دیدنی را بین شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها شاهد بوده‌ایم و بیش از پیش به اعزام تیم‌هایی قوی به نمایندگی از استان قم به رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون کشور و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور امیدوار شدیم.

وی در ادامه به کیفیت و نحوه برگزاری رقابت‌های بدمینتون جام رمضان در قم اشاره کرد و بیان داشت: این پیکارها در رده سنی خردسالان با حضور 32 شرکت کننده برگزار شد و نکته قابل توجه آن درخشش بازیکنانی است که سرمایه‌های بدمینتون قم در مسابقات مختلف به شمار می‌روند.

پنجه‌باشی یادآور شد: در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات بدمینتون جام رمضان قهرمانی استان قم در تالار فرهمند موحد، معین کشاورز، عرفان ناصری، مجتبی زارع و محمد امین حاج‌حسنی با برتری برابر رقبای خود به مرحله نهایی صعود کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در رده سنی نوجوانان محمد باقر ترابی، سجاد ترابی، نعیم موسوی‌نژاد و محمد مهدی‌زاده به جمع چهار بدمینتون‌باز برتر راه یافتند و مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها در تالار بدمینتون فرهمند موحد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم در ادامه با اشاره به برنامه‌های هیئت برای برترین‌های این مسابقات، اظهار داشت: نفرات برتر این دوره از رقابت‌های قهرمانی جام رمضان پس از پایان ماه مبارک رمضان به نمایندگی از هیئت بدمینتون استان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور می‌یابند.

وی در پایان عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان در استان مرکزی و در رده سنی نوجوانان به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول