اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم عنوان کرد

رقابت بانوان قمی در 4 رده سنی مسابقات جام رمضان بدمینتون قم

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از رقابت بانوان قمی در رده‌های سنی مختلف پیکارهای بدمینتون قهرمانی جام رمضان در قم خبر داد.

رقابت بانوان قمی در 4 رده سنی مسابقات جام رمضان بدمینتون قم

معصومه پیرمرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در هیئت بدمینتون استان قم با توجه به اینکه تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمندموحد قم میزبان برنامه‌های آموزشی و سایر فعالیت‌های بدمینتون قم است، ابتدا رقابت‌های آقایان جام رمضان بدمینتون قم به انجام رسید و از امشب مسابقات بخش بانوان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در اوقات فراغت تابستان به سر می‌بریم و دوره‌های آموزشی رشته بدمینتون در این تالار در حال برگزاری است، نخبه‌ها و استعدادهای بسیار خوبی را از بین دختران فعال در این رشته ورزشی از رده‌های سنی مختلف شناسایی کرده‌ایم.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: چهره‌هایی که پیش از این در بدمینتون بانوان و دختران قم فعال بودند به اضافه نفراتی که توانسته‌اند در دوره‌های آموزشی طرح اوقات فراغت توانایی و استعداد خود را نشان بدهند، می‌توانند در پیکارهای جام رمضان بدمینتون بانوان قم با یکدیگر رقابت کنند.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه این رقابت‌ها با عنوان جام رمضان برگزار می‌شود، محدودیتی برای هیچ یک از دختران و بانوان علاقمند و توانای بدمینتون قرار نداده‌ایم و به نوعی تمام بدمینتون‌بازان رده‌های سنی مختلف می‌توانند در این دوره از پیکارها حضور یابند.

پیرمرادی بیان داشت: ما مسابقات جام رمضان را یک فرصت برای شناسایی بازیکنان آماده و ارزیابی شرایط بدمینتون‌بازان استان به منظور تشکیل تیم‌هایی قوی برای حضور در پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور و همچنین رقابت‌های بدمینتون بانوان قهرمانی کشور می‌دانیم.

وی یادآور شد: تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمندموحد قم از ساعت 22 امشب در رده‌های سنی مختلف اعم از نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان پذیرای دختران و بانوان بدمینتون‌باز قم است و از خانواده‌ها نیز دعوت می‌کنیم با حضور در این سالن از نزدیک بیننده رقابت مدعیان کسب عناوین برتر این دوره از مسابقات باشند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان داشت: این رشته ورزشی در سال گذشته در بخش بانوان نتوانست تیمی به رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور اعزام کند و حتی به دلیل مشکلات مالی موفق نشدیم حضور جدی در رقابت‌های قهرمانی کشور داشته باشیم اما امسال قصد داریم با برنامه‌ریزی خوب و مناسب فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست ندهیم.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول