اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پیام صنعت آمل:

رزومه کاری 40 مربی را تحویل هیئت ‌مدیره دادیم / وضعیت رحمان رضایی چند روز آینده مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه پیام صنعت آمل گفت: برای انتخاب سرمربی با 40 مربی مذاکره کردیم که رزومه کاری‌شان را تحویل هیئت مدیره دادیم که به‌ زودی سرمربی تیم معرفی می‌شود.

رزومه کاری 40 مربی را تحویل هیئت ‌مدیره دادیم / وضعیت رحمان رضایی چند روز آینده مشخص می‌شود

عیسی افشنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری در مورد اتفاقات اخیر این باشگاه اذعان داشت: هیچ اتفاق خاصی در این باشگاه رخ نداده و اگر هم جابجایی صورت گرفته که این یک امر بسیار طبیعی است که در بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا هم رخ می‌دهد.

وی در ادامه افزود: این تیم فصل قبل با سرمربیگری حسین ولی‌نژاد نتایج قابل قبولی را کسب کرد و توانست به لیگ دسته دوم کشور صعود کند.

این مسئول در پاسخ به این سئوال که علت برکناری حسین ولی‌نژاد از سرمربیگری تیم پیام صنعت چه بوده است؟ اذعان کرد: همانطور که گفتم آقای ولی‌نژاد زحمات زیادی را در فصل قبل برای تیم کشیدند که جا دارد از ایشان قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: ولی‌نژاد برکنار نشده؛ بلکه استعفا داده که با استعفای وی نیز موافقت شد.

این مسئول در مورد اینکه دخالت‌های بی‌مورد بعضی از افراد در باشگاه باعث این استعفا شده است، افزود: بنده به صراحت می‌گویم که کسی اجازه دخالت در کار فنی را نداشته و از اینکه این موضوع باعث استعفا شده، بنده اصلاً قبول ندارم.

افشنگ در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر سرمربیگری رحمان رضایی و اینکه در رسانه‌ها از سوی وی به‌ عنوان سرمربی تیم پیام صنعت آمل نام برده می‌شود، بیان داشت: بگذارید این موضوع را در چند روز آینده پاسخ دهم، اما در مورد انتخاب سرمربی با 40 مربی مذاکره داشتیم و رزومه کاری این افراد را در اختیار هیئت‌مدیره قرار دادیم تا با یک جمع‌بندی سرمربی به‌زودی معرفی شود.

وی در مورد وضعیت فعلی باشگاه افزود: وضعیت فعلی باشگاه بسیار خوب است و بازیکنان تمریناتشان را به‌ درستی زیر نظر آقایان محمودی و سعیدی انجام می‌دهند و در چند روز قبل هم در یک دیدار دوستانه موفق شدیم تیم نساجی را با دوگل شکست دهیم.

افشنگ در مورد وضعیت استادیوم کارگران آمل در پایان ابراز داشت: وضعیت استادیوم برای فصل جدید آماده است، تمرینات آماده‌سازی تیم پیام صنعت آمل برای حضوری قوی‌تر در فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با جدیت در مجمتع ورزشی شهدای لیتکو این شهرستان ادامه دارد.

 وی در پایان در مورد ساخت کمپ باشگاه صنعت آمل اشاره کرد و افزود: با تحویل گرفتن زمین 10 هکتاری ساخت کمپ برای باشگاه آغاز می‌شود تا با وجود آب و هوای مناسب تیم‌های داخلی و خارجی برای اردو بدین جا مراجعه و این خود یک درآمدزایی خوب برای باشگاه محسوب می شود.

 به گزارش فارس، تیم فوتبال پیام صنعت آمل در نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور در سال گذشته توانست جواز صعود به لیگ دسته دوم فوتبال جام آزادگان را کسب کند.

انتهای پیام/86017/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول