اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر فدراسیون فوتبال:

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در چینش‌ها به جای رابطه، تسلیم ضوابط باشد

ناظر فدراسیون فوتبال و کارشناس ارشد داوری کشور گفت: بهتر است کمیته داوران فدراسیون فوتبال و شخص آقای اصفهانیان به جای رابطه در چینش داوران تسلیم ضوابط باشند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در چینش‌ها به جای رابطه، تسلیم ضوابط باشد

نوذر رودنیل امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران با بیان این‌که فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران کشور دست به کاری غیرقانونی در عرصه داوری کشور زده است، اظهار داشت: دوستان و افرادی که دم از قانون و عدالت می‌زنند، کجا هستند که با این کار غیرقانونی رئیس کمیته داوران برخورد لازم را داشته باشند.

وی افزود: با این کار غیرقانونی اصفهانیان حق دیگر داوران تضییع شده است اما کسی به این موضوع توجهی نشان نمی‌دهد و همه سکوت کرده‌اند.

این کارشناس ارشد داوری فوتبال کشور با اشاره به داوری دیدار سایپا و داماش گیلان تصریح کرد: آقای اصفهانیان با خط زدن داوران این بازی، آقای تورج ایرج محمدی را که از داوران زنجانی بوده و در کلاس‌های هماهنگی و تست داوری شرکت نداشته است را به عنوان کمک داور این بازی معرفی کرده است.

ناظر فدراسیون فوتبال و کارشناس ارشد داوری کشور با انتقاد شدید از کار غیرقانونی رئیس کمیته داوران گفت: با این بی‌عدالتی توسط آقای اصفهانیان حق 90 نفر از داورانی که از سراسر کشور که چندین روز از زندگی خود عقب ماندند و در تست آمادگی جسمانی شرکت کردند؛ چه می‌شود.

این پیشکسوت داوری و ناظر داوری فدراسیون فوتبال کشور ادامه داد: چرا کسی که در تست داوری و کلاس هماهنگی لیگ شرکت نکرده است باید داوری کند.

وی تاکید کرد: ایشان در حد و اندازه کمک داور ارشد لیک یک فوتبال کشور هم نیست در صورتی که سعید زارع داور شهرکردی از ایشان ارشدتر بوده و دارای سوابق بیشتری نیز است.

رودنیل با اشاره به داوری دیدار استقلال صنعتی اهواز و ذوب آهن اصفهان یادآور شد: دپارتمان داوری برای کمتر شدن هزینه داوری، داورانی از شهرکرد را برای این دیدار انتخاب کرده بود که رئیس کمیته داوران کشور بدون هماهنگی و خلاف مقررات این داوران را خط زده و از داوران تبریزی که هزینه‌ای سه برابر برای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایجاد کرده‌اند؛ استفاده کرده است.

کارشناس ارشد داوری فوتبال کشور با طرح پرسش از رئیس کمیته داوران عنوان کرد: آقای اصفهانیان چرا شما در دیدار سایپا و داماش گیلان از داوری استفاده کردید که در کلاس هماهنگی چهار روزه تهران شرکت نکرده است.

رودنیل اظهار داشت: شما با این کار خود حق تمامی داوران تهرانی و شهرستانی را پایمال کرده‌اید.

وی با بیان این‌که از سکوت دوستان و کارشناسان و عدم اطلاع‌رسانی آن‌ها در تعجب هستم، ادامه داد: من از آقایان کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، آیت‌اللهی معاون اول فدراسیون فوتبال و مهدی تاج به عنوان رئیس سازمان لیگ برتر درخواست جلوگیری از این گونه اقدامات هزینه‌آور رئیس کمیته داوران کشور را دارم.

کارشناس داوری فوتبال کشور در ادامه از فریدون اصفهانیان خواست تا برابر با قانون عمل کند و غیرقانونی کار نکند چراکه کاری که وی انجام داده است به اعتقاد من اهانت بسیار بزرگی به تمام داوران و فدراسیون فوتبال است.

انتهای پیام/82014/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول