اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان عنوان کرد

ضرورت ایجاد اتاق‌های فکر امر به معروف در کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان تشکیل اتاق‌های فکر امر به معروف و نهی از منکر در استان را یک ضرورت خواند.

ضرورت ایجاد اتاق‌های فکر امر به معروف در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سلمان روحی دوشنبه شب در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: آسیب‌شناسی و واکاوی برخی از مشکلات در بحث ترویج و بسط امر به معروف و نهی از منکر در استان ضروری است

وی با بیان اینکه برخی از منکرات مقطعی و برخی دیگر استمرار دارد، تصریح کرد: تشکیل اتاق‌های فکر و بررسی این مسائل در آن و ارائه راهکارهای علمی از سوی افراد توانمند می‌تواند بسیاری از معضلات و منکرات را در جامعه ریشه‌کن کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از پایگاه‌های مساجد نیز به عنوان بهترین محل برای احیا و ترویج امر به معروف و نهی از منکر نام برد و بیان داشت: مساجد می‌توانند به عنوان قطب خوبی‌ها محل خوبی برای توسعه و ترویج بیش از پیش معروفات و مقابله با منکرات باشند.

روحی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند در بسیاری از مباحث نمود پیدا کند و هر کس به نحوی در این راستا پیش قدم باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از وقف نیز به عنوان یکی از بزرگترین معروفات نام برد و افزود: بسترسازی و فرهنگ‌سازی در خصوص اهمیت وقف می‌تواند نقش بسزایی در رشد اقتصادی جامعه و پویایی آن داشته باشد.

روحی با اشاره به کارکرد و گستره وقف در جامعه بیان داشت: تکثیر، انتشار و گسترش امر مهم وقف در جامعه امری ضروری است و همه در این راستا باید تلاش کند.

وی با بیان اینکه امروزه نیازهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه نسبت به گذشته بیشتر شده است، خاطرنشان کرد: وقف در برطرف کردن بسیاری از احتیاجات جامعه نقش مؤثری دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در پایان اقدامات انجام شده در زمینه احیا و ترویج فریضتین الهی امر به معروف و نهی از منکر در ستاد احیای استان را قابل تقدیر دانست و گفت:‌ حرکات خوبی آغاز شده و امیدواریم با توجه به تعامل خوبی که در این زمینه در بین مسئولین استان وجود دارد جزو استان‌ها برتر در بحث احیا و گسترش این فریضتین الهی باشیم.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول