اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خبر داد:

تمهیدات ویژه ترافیکی ویژه لیالی قدر در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اجرای تمهیدات ویژه و محدودیت‌های ترافیکی ویژه لیالی پر برکت قدر در این استان خبر داد.

تمهیدات ویژه ترافیکی ویژه لیالی قدر در البرز

همایون شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در شب‌های پر خیر و برکت قدر مردم مسلمان و روزه‌دار ایران اسلامی آئین‌های معنوی و مذهبی را تا سحر برگزار می‌کنند و به همین دلیل لازم است تا برای رفاه شهروندان از سوی نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز محدودیت‌های ترافیکی و همچنین اقداماتی ویژه‌ای را در این زمینه در دستور کار دارد که طی شب‌های برگزاری مراسم معنوی و مذهبی احیاء اعمال خواهد کرد.

* شناسایی محل‌های برگزارکننده مراسم احیاء

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: در نخستین گام محل‌هایی که امشب و شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مراسم معنوی احیا می‌کنند، از جمله امامزاده‌ها، حسینه‌ها، مساجد و تکایا مورد شناسایی قرار گرفته است.

شریفی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، طی شب‌های قدر امسال در مقابل تمامی اماکن متبرکه و مذهبی که مردم برای شرکت در مراسم مذهبی خود به آنجا مراجعه می‌کنند، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر شده و در خیابان‌های منتهی به این اماکن متبرکه محدودیت‌های مقطعی اعمال خواهد شد.

* به کارگیری اکیپ‌های موتوری و پیاده راهنمایی و رانندگی در استان البرز

وی بیان داشت: همچنین به صورت ویژه برای لیالی پر خیر و برکت قدر اقدام به تشکیل اکیپ‌های موتوری و پیاده راهنمایی و رانندگی کرده و ماموران ما از اذان مغرب تا ساعاتی پس از سحر اقدام به گشت‌زنی در سطح شهر کرده و برای باز کردن گره‌های ترافیکی که بیشتر در اطراف محل‌های برگزاری مراسم احیاء ایجاد می‌شود، آماده هستند.

این فرمانده ارشد انتظامی ادامه داد: برای اینکه تجمع خودروها را در اطراف محل‌های برگزاری این مراسم معنوی و مذهبی شاهد نباشیم، پلیس مکان‌هایی را در محدوده برخی از این اماکن متبرکه مانند مساجد و امامزاده‌ها برای پارک خودروها در نظر گرفته است.

شریفی در پاسخ به این پرسش که آیا محدودیت‌های ترافیکی و جلوگیری از تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها طی شب‌های قدر در استان البرز اعمال خواهد شد؟ گفت: به طور قطع طی این سه شب محدودیت‌هایی خواهیم داشت، اما این امر به صورت مقطعی و تنها در اطراف برخی از امامزاده‌ها و مساجد استان البرز است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه محدودیت‌های فوق مقطعی و در محل‌های خاص است، اطلاع‌رسانی در مورد آنها توسط ماموران راهنمایی و رانندگی و در همان محل انجام خواهد شد.

شریفی در پایان با تاکید بر اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی طی شب‌های برگزاری مراسم ویژه احیاء تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام خواهند داد، گفت: تقاضای ما از شهروندان و رانندگان خودروها این است که در این ساعات با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول