اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی خبر داد

ثبت رکورد 22 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در فاز یک پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی از ثبت رکورد 22 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در فاز یک پارس جنوبی خبر داد.

ثبت رکورد 22 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در فاز یک پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدشفیع موذنی شامگاه دوشنبه در ضیافت افطار خانواده‌های کارکنان نوبتکار پالایشگاه اول پارس جنوبی ضمن تشکر از همسران و فرزندان کارکنان، آنان را به سبب حمایت‌های خود، پشتیبان تولید پایدار خواند.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام علی(ع) افزود: تبیین شخصیت ارزشمند و عظیم‌الشان امام علی(ع) برای نسل امروز امری لازم است.

مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی خاطرنشان کرد: امروز کارکنان پارس جنوبی با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی برای رشد و تقویت ایران اسلامی گام برمی‌دارند که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

موذنی با ارائه گزارشی مختصر از وضعیت پالایشگاه اول تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم به تعهدات تولیدمان در فاز یک جامه‌ عمل بپوشانیم و کارکنان این پالایشگاه توانستند در یک سال گذشته مصداق حماسه اقتصادی را رقم بزنند.

وی از ثبت رکورد 22 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در فاز یک پارس جنوبی خبر داد و گفت: ما توانستیم در بحث HSE به عدد 22 میلیون ساعت کارکرد بدون حادثه دست یابیم و امیدواریم در سایه لطف الهی و تلاش همکاران‌مان امسال نیز روند تولید ایمن و پایدار را ادامه دهیم.

مدیر فاز یک پارس جنوبی با اشاره به فعالیت‌های تعمیرات اساسی افزود: در بخش تعمیرات اساسی نیز علی‌رغم گرما و سختی کار و خطرات توانستیم تعمیرات خوب و بدون حادثه‌ای را پشت سر بگذاریم که ان‌شاءالله امسال نیز بتوانیم به‌همین ترتیب برنامه‌ زمان‌بندی شده تعمیرات اساسی را با موفقیت به انجام برسانیم.

انتهای پیام/2451/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول