اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد

پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش‌محور در پارس جنوبی

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس از پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش‌محور در پارس جنوبی خبر داد.

پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش‌محور در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی احمدزاده شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی نقش بسیار تاثیرگذاری در سبد انرژی کشور دارد و در چند سال اخیر در مسیر رشد و توسعه این منطقه اقدامات بسیار ارزشمندی انجام گرفته است.

وی افزود: در چند سال اخیر در زمینه تحقیق و پژوهش اقدامات خوب و قابل توجهی انجام گرفته و به موفقیت‌های خوبی نیز دست یافته‌ایم.

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس ضمن ارائه گزارش از اقدامات یک ساله این سازمان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های مختلف و همایش‌های متعدد با تلاش این مدیریت در راستای رشد و پیشرفت منطقه ویژه پارس انجام گرفته است.

احمدزاده به برخی از چالش‌های پیش روی صنعت در منطقه اشاره کرد و افزود: شناسایی راهکارهای انگیزه‌ساز منابع انسانی و توجه بیشتر به مدیریت مشارکتی و استفاده از توانمندی دستگاه‌های دولتی همجوار و جامعه پیرامونی بخش صنعت می‌تواند پاسخگوی نیازهای اساسی وزارت نفت باشد.

وی جوانگرایی و دانش‌محوری را از مهم‌ترین اقدامات سازمان منطقه ویژه پارس برای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه دانست و گفت: راه‌اندازی و بهره‌برداری از فازهای پالایشگاهی و صنایع پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی و پارس کنگان به برکت این اعتماد هوشمندانه و خردمندانه بوده است.

احمدزاده از پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش‌محور در پارس جنوبی خبر داد و افزود: طی تفاهم‌نامه‌ای که میان پژوهشگاه صنعت نفت و جهاد دانشگاهی به امضا رسیده مقرر شد سالیانه تعدادی از کارکنان صنعت نفت به عنوان دکترای پژوهش‌محور پذیرش شوند و  این امر نشان از اهمیت منطقه ویژه پارس برای حضور موثر در عرصه‌های علمی و تحقیقاتی کشور است.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول