اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در پارس جنوبی خبر داد.

تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اکبر شعبان‌پور شامگاه دوشنبه در مراسم ضیافت افطاری شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع خانواده‌های کارکنان پالایشگاه‌های دوم و سوم پارس جنوبی با عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام علی (ع) از تلا‌ش‌های کارکنان پالایشگاه‌های دوم و سوم تقدیر کرد.

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در این مراسم با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در کمپ‌های مسکونی افزود: برنامه‌های فرهنگی در کمپ‌های مسکونی به علت حضور جمع زیادی از خانواده‌ها و فرزندان باید به صورت ویژه و گسترده استمرار و تداوم داشته باشد.

وی در ادامه این مراسم از تلاش همسران کارکنان نیز تشکر کرد و گفت: تربیت و آموزش فرزندان، وظیفه خطیر و مهمی است که شما به خوبی از عهده آن برآمده‌اید.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در پارس جنوبی خبر داد و ابراز داشت: در پارس جنوبی در کنار رشد و پیشرفت صنعت باید نسبت به تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دینی و اجتماعی اهتمام ورزیم.

حجت‌الاسلام محمد جوادی استاد حوزه و دانشگاه نیز با تسلیت سالروز شهادت امام علی (ع) و با بیان اینکه همه موجودات آینه خدا هستند، اظهار داشت: امیرالمومنین علی (ع) آینه تمام نمای خداست و در واقع تمامی صفات خداوند از جمال، رحمت و غضب در امام علی (ع) وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به دو بعدی بودن انسان افزود: یک بعد انسان نفس و جان و حقیقت انسان است و یک بعد دیگر بدن و جسم انسان است؛ بدن و جسم انسان فانی است ولی نفس و روح انسان در عالم برزخ و قیامت همراه اوست.

جوادی با اشاره به اینکه بندگی خدا انسان را رشد می‌دهد خاطرنشان کرد: خداوند انسان را طوری خلق کرده که می‌تواند بالا بیاید و آسمانی شود.

انتهای پیام/2451/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول