اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری زنجان:

مشکلات مردم حاشیه شهر باید در چارچوب قوانین پیگیری شود

سرپرست فرمانداری زنجان گفت: مشکلات مردم حاشیه شهر باید در چارچوب قوانین پیگیری شود.

مشکلات مردم حاشیه شهر باید در چارچوب قوانین پیگیری شود

علی کاظمی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مشکلات مردم شهر زنجان با برگزاری ملاقات‎های مردمی و با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط بحث و بررسی می‎شود.

وی به مشکلات مطرح شده در ملاقات‎های مردمی اشاره کرد و گفت: برخی از ساکنین کوی سایان در رابطه با انشعاب گاز خود خواستار اقدام مسئولان هستند که این موضوع در چهارچوب ضوابط پیگیری می‎شود.

سرپرست فرمانداری زنجان حاشیه‌نشینی در شهر زنجان را یکی از مشکلات موجود عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه سکونت‎گاه‎های غیر رسمی در اطراف شهر زنجان موجب مشکلات متعددی شده است.

وی قرار گرفتن در مسیر سیلاب و حریم راه‌آهن را جزو مشکلات موجود در کوی سایان برشمرد و تاکید کرد: در وضعیت موجود این خانه‌ها، ارائه خدماتی مانند گاز برای ساکنین واجد شرایط قانونی نیست.

کاظمی به دوگانگی برخورد مسئولان و مدیران در ادوار گذشته اشاره کرد و گفت: برخی اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته در مسیر اصولی نبوده است.

سرپرست فرمانداری زنجان از ارجاع مشکلات مردم کوی سایان در مورد گازکشی برخی منازل به سطح مدیران استانی خبر داد و تاکید کرد: طبق بررسی‎ها این مشکلات باید در سطح استانی مطرح و بررسی شود.

وی صدور برخی مجوزها در سال‎های قبل از 87 را یادآور شد و اظهار داشت: صدور هرگونه مجوزی برای گازکشی، برق و آب باید در چهارچوب ضوابط و مقررات قانونی انجام شود.

کاظمی صدور هرگونه خدمات از سوی دستگاه‌های خدمات‎رسان خارج از قانون را متذکر شد و گفت: هر دستگاهی که اقدام به چنین کاری کند خود مسئولیت خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری زنجان ساخت و سازهای غیر قانونی در حاشیه شهر را یادآور شد و تاکید کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در کوی سایان موجب شکل‎گیری بافت شهری غیر موجه، نازیبا و غیر ایمن شده است.

وی به عدم توجه به ساخت و سازهای غیر قانونی در سال‎های گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‎های گذشته باید نسبت به بروز یک بافت شهری ناموزون و غیر ایمن در این منطقه که ورودی شهر محسوب می‎شود، احساس مسئولیت نشده است.

کاظمی این بافت شهری را دارای خطرات جانی و مالی دانست و گفت: در صورت بروز کوچک‌ترین حادثه غیر طبیعی شاهد بروز اتفاقات تلخ در این بافت‎های شهری خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری زنجان با بیان اینکه ساکنین شهرک مهدیه سایان باید نسبت به دلسوزی و کار کارشناسی مسئولین دیدگاه مثبت داشته باشند، افزود: خود مردم این مناطق باید بدانند که حرکت در مسیر اشتباه دارای عواقب جبران‌ناپذیر برای خود آن‎ها خواهد شد.

وی ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی در شهر زنجان را ضروری عنوان کرد و گفت: بسیاری از مشکلات موجود به دلیل اشتباهات گذشته برخی مدیران بوده است.

انتهای پیام/73007/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول