اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

رسیدگی بیشتر به سکونت‌گاه‌های غیررسمی در بوشهر

استاندار بوشهربر رسیدگی بیشتر به سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در بندر بوشهر در قالب طرح‌های عمرانی تاکید کرد.‌

رسیدگی بیشتر به سکونت‌گاه‌های غیررسمی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند عصر امروز در نشست ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی بندر بوشهر اظهار کرد: سکونت‌گاه‌های غیر‌رسمی در بوشهر در قالب پروژه‌های عمرانی ساماندهی و توانمند‌سازی می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی اظهار داشت: سکونت‌گاه‌های غیر‌رسمی که سیمای نامطلوب، خدمات ناکافی و ساکنان کم‌درآمد و مشاغلی نامطمئن دارند، محیطی آماده برای پذیرش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را مهیا می‌سازد و در برابر حوادث طبیعی بسیار آسیب‌پذیر هستند.

استاندار بوشهر ساماندهی ساختمانهای محلات حاشیه شهر بوشهر را از دغدغه‌های جدی مسئولان استان بوشهر ذکر کرد و گفت: با برنامه‌ریزی مدون و اجرای طرح‌های اثر‌بخش در بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر‌رسمی، سطح زندگی مردم را می‌توان ارتقاء داد.

حسنوند تصریح کرد:سکونت‌گاه‌های غیر‌رسمی بخشی از بافت شهری هستند که عمدتاً خانواده‌های کم درآمد و مهاجرین را در خود جای داده و بدون مجوز و رعایت اصول فنی و مهندسی در ساخت و سازها و خارج از برنامه‌ریزی رسمی به وجود آمده‌اند.

وی با بیان اینکه سکونت گاه‌های غیر‌رسمی خارج از محدوده قانونی شهرها به وجود آمده‌اند تصریح کرد:با برنامه‌ریزی صحیح و اجرای طرح‌های اثر‌بخش در سکونت گاه‌های غیر‌رسمی می‌توان سطح زندگی مردم را افزایش داد.

انتهای پیام/66006/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول