اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 17 مردادماه

مهلت ثبت‌نام در چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل تمدید شد

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی چهارمین جشنواره علم تا عمل از تمدید مهلت ثبت‌نام این جشنواره تا 17 مردادماه خبر داد.

مهلت ثبت‌نام در چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، احمدرضا فیروزی با بیان این مطلب گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی دبیرخانه چهارمین جشنواره «علم تا عمل» استان البرز، مهلت ثبت‌نام این جشنواره به مدت یک هفته تمدید شد.

وی یادآور شد: موضوع اصلی این جشنواره، طرح‌های دانش‌بنیانی است که نمونه‌سازی آن به پایان رسیده و نتایج آزمون و تست آن توسط مراجع ذی‌صلاح مثبت باشد.

فیروزی با اشاره به مخاطبان این جشنواره گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد واحدهای فناوری، واحدهای تحقیق و توسعه دولتی، تعاونی، خصوصی و کارخانجات تولیدی و صنعتی، نخبگان، دانشگاه‌ها، دفاتر ارتباط دانشگاه و صنعت و دفاتر انتقال فناوری دانشگاهی، برگزیدگان و منتخبان حقوقی جشنواره‌های معتبر داخلی و بین‌المللی، تعاونی‌های دانش‌بنیان، انجمن‌های علمی و سازمان‌های مردم‌نهاد علم و فناوری از جمله مخاطبان این جشنواره محسوب می‌شوند که می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی festival.isti.ir ثبت‌نام کنند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی چهارمین جشنواره «علم تا عمل» در استان البرز گفت: پژوهشگران حتماً باید طرح‌های دانش‌بنیانی که نمونه‌سازی آن به پایان رسیده باشد و نتایج آزمون و تست آن توسط مراجع ذی‌صلاح مثبت باشد را ارائه دهند.

فیروزی با بیان اینکه استان البرز برای دومین سال پیاپی با سهمیه 60 طرح، مهیای ورود به جشنواره ملی «علم تا عمل» می‌شود، افزود: طرح‌های ثبت ‌شده در این سامانه، پس از بررسی در دبیرخانه استانی جشنواره، به میزان سهمیه تعیین‌ شده به دبیرخانه مرکزی معرفی خواهند شد و به طرح‌های برگزیده استانی و کشوری در این جشنواره، تسهیلاتی در قالب وام‌های بلندمدت به منظور تجاری‌سازی اعطا می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده برای اشخاص حقیقی و پژوهشکده‌ها برای ثبت‌نام در جشنواره گفت: برای رفع این محدودیت تدابیری اتخاذ شده است و این گروه از مخاطبان می‌توانند برای هماهنگی‌های بیشتر با دبیرخانه استانی جشنواره و شماره تلفن‌های 32544286 و 32508413 تماس حاصل کنند.

فیروزی در پایان با اشاره به زمان برپایی نمایشگاه و اختتامیه جشنواره، خاطرنشان کرد: نمایشگاه و اختتامیه جشنواره ملی علم تا عمل به مدت سه روز در نیمه دوم شهریورماه با حضور طرح‌های برگزیده استان‌های سراسر کشور در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به جهاد دانشگاهی واحد استان البرز به عنوان دبیرخانه استانی جشنواره به نشانی کرج، میدان آزادگان، ابتدای خیابان بسیج، نبش خیابان شهید شجاعی، پلاک 4، از نزدیک درباره فرآیند شرکت در جشنواره و شرایط ثبت‌نام آگاهی کسب کنند.

انتهای پیام/2302/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول