اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تهیه کننده ویژه برنامه افطار شبکه خراسان‌رضوی خبر داد

آیت‌الله خاتمی مهمان ویژه برنامه افطار شبکه خراسان‌رضوی

تهیه کننده ویژه برنامه افطار شبکه خراسان‌رضوی گفت: آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری امشب مهمان برنامه «سفره‌های همدلی» سیمای خراسان‌رضوی است.

آیت‌الله خاتمی مهمان ویژه برنامه افطار شبکه خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مرکز صدا و سیمای خراسان‌رضوی، محمود ناصری، تهیه کننده ویژه برنامه افطار شبکه خراسان‌رضوی با عنوان «سفره‌های همدلی» اظهار کرد: آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری امشب مهمان برنامه «سفره‌های همدلی» سیمای خراسان‌رضوی می‌شود و درباره اهمیت و جایگاه شب قدر و فضیلت آن با بینندگان سخن می‌گوید.

وی افزود: محور کلی برنامه سبک زندگی دینی است و بهترین کارشناسان مذهبی کشور را به استودیوی برنامه و مشهد مقدس دعوت کرده‌ایم که خوشبختانه آنها با کمال میل دعوت ما را پذیرفته‌اند.

ناصری درباره ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده برای شب‌های قدر گفت: ارتباط زنده و مستقیمی با نجف اشرف برقرار می‌کنیم و گزارشگر مستقر در آنجا از حال و هوای معنوی شهر در شب شهادت امیر مومنان علی (ع) صحبت می‌کند؛ همچنین نمایشگاهی از عکس‌های شهدای عملیات رمضان در استودیوی برنامه برپا می‌شود و ماشاءالله شاهمرادی‌زاده که با این شهدا همرزم بوده است از خاطراتش تعریف می‌کند.

به گفته این تهیه کننده از روز شنبه رسالت بوذری، مجری برنامه‌های معارفی شبکه دو سیما اجرای برنامه را عهده‌دار می‌شود؛ او پس از مهران رجبی، مرتضی حسینی، رضا امیراحمدی و ارسیا صنعتی پنجمین مجری شبکه‌ای سراسری محسوب می‌شود که برای اجرای برنامه «سفره‌های همدلی» به مشهد می‌آید.

ناصری درباره موضوعات شب‌های آینده گفت: رحمت و مغفرت خداوند، یتیم‌نوازی حضرت علی (ع)، فرهنگ آپارتمان‌نشینی، روابط همسایگی و راستگویی از جمله موضوعاتی است که در برنامه‌های آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این تهیه کننده از افزایش تعداد جوایز برنامه خبر داد و تاکید کرد: هر شب سئوالاتی قرآنی طرح و به 28 نفر از عزیزانی که از طریق پیامک پاسخ درست را ارسال کرده باشند هدیه یک میلیون ریالی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/70001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول