اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان:

تعدد راهکارها مانع از تحقق اهداف می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان گفت: تعدد راهکارهای ادارات و نهادهای مختلف در زمینه نحوه برخورد با توزیع ‌کنندگان البسه و لوازم‌التحریر غیرمجاز مانع از تحقق اهداف می‌شود.

تعدد راهکارها مانع از تحقق اهداف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمیدرضا مجردی یکشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه کردستان در سنندج برگزار شد ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: استفاده از البسه و لوازم‌التحریرهای غیرمجاز قصه درازی است که نه تنها در استان بلکه در سطح کشور نیز وجود دارد.

وی با اشاره به برخی از طرح‌ها همچون دارا و سارا که در این راستا اجرا ولی کارساز نبود اشاره کرد و افزود: برای رفع این مشکل باید راهکارهای علمی ارائه و با عملیاتی کردن آن دانش‌آموزان را به استفاده از کالاهای داخلی و مجاز تشویق کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان وجود یک متولی خاص برای چاره‌اندیشی و رفع این مهم را ضروری دانست  گفت: تعدد راهکارها و تصمیم‌گیری‌ها در این حوزه مانع از تحقق اهداف و برنامه‌ها شده است.

مجردی افزود: با توجه به اینکه هر نهاد و اداره ذیربط در این حوزه نظر و ایده‌ای می‌دهد و به نحوی با موضوع برخورد می‌کند نتیجه مدنظر حاصل نمی‌شود.

این مسئول اضافه کرد: هم‌کاسه شدن این برنامه‌ها و اجرای آن توسط یک دستگاه می‌تواند نتیجه و خروجی مطلوب‌تری داشته باشد.

وی در زمینه دستور کار دوم جلسه مبنی بر استفاده از طرح‌های کاندیداها انتخاباتی مجلس و شوراها نیز عنوان کرد: طرح‌هایی که از سوی کاندیداهای مجلس و شورا ارائه می‌شود عموما طرح‌های پخته‌ای نیست.

به گفته مجردی، عمده این طرح‌ها خام و نیاز به دقت نظر دارد و خیلی از آنها اصلا جایگاهی برای مطرح شدند ندارند.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان در مورد راه‌اندازی کتابخانه چند زبانه در سنندج نیز اضافه کرد: طرح راه‌اندازی چنین کتابخانه‌ای که در طول تاریخ در هیچ کجای دنیا وجود ندارد در شان و جایگاه شورای فرهنگ عمومی استان نیست.

وی تصریح کرد: در شان شورای فرهنگ عمومی نیست که با مطرح کردن طرح‌های نسنجیده و خام مسائل اصلی به حاشیه کشیده شود.

مجردی در پایان خاطرنشان کرد: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان متولی چنین برنامه‌هایی است و طرح اینگونه موضوعات باید از کانال آنها صورت پذیرد.

انتهای پیام/79002/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول