اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال پیام صنعت:

پیام صنعت مقابل نساجی مازندران متوقف شد

سرپرست تیم فوتبال پیام صنعت آمل گفت: پیام صنعت آمل که در لیگ دسته دو فوتبال کشور توپ می‌زند در دیدار تدارکاتی مقابل نساجی مازندران به تساوی دو بر دو بسنده کرد.

پیام صنعت مقابل نساجی مازندران متوقف شد

میثم یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: پیام صنعت آمل که در لیگ دسته دو فوتبال کشور توپ می‌زند در چهارمین دیدار تدارکاتی خود مقابل نساجی مازندران در مجموعه ورزشی کارگران اجوارکلا به تساوی دو بر دو بسنده کرد.

وی افزود: نساجی مازندران نیز از تیم‌های ریشه‌دار استان محسوب می‌شود که در لیگ دسته یک کشور از تیم‌های مقتدر به حساب می‌آید.

یوسفی با اعلام اینکه نصرالله افضلی داور ملی فوتبال مازندران کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت، گفت: گل‌های این دیدار را نیز مهدی عباس‌پور و رامین خطیبی برای پیام صنعت و سعید انگشته و اردلان کلوانی از تیم نساجی وارد دروازه حریفان کردند.

وی با اشاره به اینکه رحمان رضایی بازیکن سابق تیم ملی‌ و تیم‌‌های لاتزیو ایتالیا، پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن به عنوان سرمربی جدید پیام صنعت نخستین عملکرد شاگردانش را به همراه دستیارش ابراهیم تقی‌پور از نزدیک مشاهده کرد.

یوسفی تاکید کرد: این دو مربی سرشناس کشورمان قبل این دیدار به اعضای هیئت مدیره، هواداران، مسئولان شهری و بازیکنان تیم معرفی شدند.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول