اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور پیش‌بینی می‌شود

کاسپین در اندیشه صعود به لیگ دسته یک

تیم فوتبال کاسپین قزوین در حالی این روزها سرمربی خود را انتخاب کرده است که مسئولان این تیم در اندیشه صعود به رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور هستند.

کاسپین در اندیشه صعود به لیگ دسته یک

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در چند روز گذشته تمرینات تیم فوتبال کاسپین قزوین در حالی آغاز شد که در این بین مسئولان این تیم با عقد قراردادی رسمی یوسف نادریان را به عنوان سرمربی جدید فوتبال این باشگاه انتخاب کردند.

کارنامه نادریان در سال‌های قبل نشان از آن دارد که مسئولان تیم فوتبال کاسپین قزوین بهترین تصمیم خود را برای این تیم اخذ کرده‌اند، زیرا این مربی، فصل گذشته هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را بر عهده داشت و با نتایج درخشانی که به دست آورد موفق شد این تیم را راهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور کند.

سوابق این مربی همچنین نشان از عملکرد قابل اتکا دارد، به طوری که این مربی با تیم‌های بانک ملت، اتکا و نفت و گاز گچساران سه بار تجربه صعود به لیگ دسته یک را در کارنامه خود به ثبت رسانده و یکبار نیز با تیم اتکا در آستانه صعود به لیگ برتر قرار داشته است، بنابر این در حال حاضر حداقل بر روی کاغذ وی یکی از بهترین مربیان حال حاضر لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

هدایت تیم فوتبال کاسپین قزوین در فصل قبل بر عهده مجید رضایی از مربیان بومی استان قزوین بود که به نوعی این مربی کهنه کار قزوینی نتوانست انتظارات هیئت مدیره و مدیرعامل تیم کاسپین را برآورده کند و تیم کاسپین در پایان فصل گذشته با کسب 37 امتیاز در مکان دهم گروه الف جدول رده‌بندی این مسابقات قرار گرفت.

به طور حتم شاید مسئولان تیم کاسپین قزوین پس از اینکه در نخستین سال فعالیت تیم فوتبال این باشگاه نتوانستند از ظرفیت نیروهای بومی در کادر فنی تیم خود بهره لازم را بگیرند، امسال تصمیم گرفتند تا با جذب یک مربی مطرح و دارای سابقه برای کسب نتایج بهتر تلاش کنند.

به طور حتم یوسف نادریان با توجه به اینکه در ابتدای ورود خود در سمت سرمربیگری تیم کاسپین عنوان کرده است که هدف این باشگاه رسیدن به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است، به نظر می‌رسد توقع و انتظار ورزش‌دوستان و جامعه فوتبال قزوین از تیم کاسپین به شدت بالا رفته است و همه منتظر هستند تا این تیم را در فصل بعدی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ببینند.

انتهای پیام/77004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول