اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج):

سوریه تاوان ایستادگی کنار ملت ایران را پس می‎دهد

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: سوریه محور مقاومت است، این کشور تاوان 40 سال ایستادگی در کنار ملت ایران و در مقابل رژیم صهیونیستی را پس می‎دهد.

سوریه تاوان ایستادگی کنار ملت ایران را پس می‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رمضان‌علی غلامرضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیت المقدس قبله دوم مسلمانان است که در 1978 به اشغال درآمد.

وی افزود: کشورهای مسلمان مانند سوریه، لبنان، پاکستان، اردن و فلسطین حمایت از این روز جهانی می‎کنند و این روز منجر به تأثیرگزاری مسلمانان در جهان و موجب ترس استکبار می‎شود.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: غربی‎ها در حال مدیریت تنش برای جلوگیری از اتحاد مسلمانان هستند، تغییر بافت جمعیتی قدس است که توسعه شهرک‎های صهیونیست نشین از این باب قابل تحلیل است.

وی ادامه داد: حذف سوریه به عنوان محور مقاومت از اهداف استکبار است، سوریه جایگاه خاص خود را در منطقه دارد چرا که از آرمان فلسطین دفاع می‎کند، آزاد سازی فلسطین در گرو حفظ سوریه است.

غلامرضایی اضافه کرد: امروز سوریه تاوان 40 سال ایستادگی در کنار ملت ایران و در مقابل رژیم صهیونیستی را پس می‎دهد.

وی بیان کرد: دفاع از سوریه به عنوان محور مقاومت برای حفظ بیت المقدس از اوجب واجبات است و اگر ایران از سوریه دفاع می‎کند دفاع از انقلاب اسلامی کرده است.

*افزایش ضریب امنیتی جهان اسلام است از تاثیرات روز قدس است

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) اظهار کرد: نخستین اثر روز جهانی قدس افزایش ضریب امنیتی جهان اسلام است و دومین اثر موقعیت سوق الجیشی سوریه است.

وی ادامه داد: مرسی نتوانست یک نظام سازی و دولت سازی مورد نظر انقلاب مصر را حاکم کند، بحران ناکار آمدی مرسی سبب سقوط مرسی شد.

غلامرضایی گفت: ارتش سوریه ارتش قوی است ارتشی که 40 سال پیش آمادگی داشته با صهیونیست مبارزه کند، سوریه با وجود جنگ داخلی که در آن درگیر است و سلاح‎های بی‎حساب و کتاب غرب به آن وارد می‎کند همچنان ایستاده است.

وی با بیان اینکه وحدت در مصر آرامش آمریکا را بر هم می‎زند، ادامه داد: اختلاف میان شیعه و سنی در منطقه از دیگر اهداف استکبار است و مردم منطقه از آمریکا نفرت دارند و آمریکا می‎خواهد این نفرت را بین شیعه و سنی ایجاد کند.

این تحلیلگر سیاسی تصریح کرد: روز قدس یک مبناست که برمبنای اعتقادی و سیاسی پایه گذاری شده است و می‎تواند طومار صهیونیست‎ها را در هم بپیچد.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی متوقف نمی‎شود، افزود: بر این اساس شناخت دشمن واقعی که رهبر معظم انقلاب با ژرف نگری و درایت خود بارها بر این موضوع تاکید فرمودند در این مسیر بسیار موثر است.

غلامرضایی گفت: اگر مصر به حرف رهبر معظم انقلاب گوش می‎داد که فرمودند «فریب آمریکا را نخورید»، هرگز به چنین وضعی دچار نمی‎شد و اکنون مشکل عمده کشورهایی که انقلاب کردند فقدان رهبری شجاع، آگاه و آشنا به مسائل عنوان کرد.

وی افزود: جهان اسلام نیازمند وحدت است، آنچه که پس از سی و چهار سال همچنان استکبار را به وحشت می اندازد، نگاه مردم ایران به فلسطین و روز جهانی قدس است.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) ادامه داد: باید اشتراکات میان جریان‎های اسلام گرا ایجاد شود تا وحدت به وجود آید و راهپیمایی در کشورهای اسلامی که مرکزیت آن ایران است باید تقویت شود.

انتهای پیام/63019/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول