اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه امام حسین (ع) سپاه:

ساکتان فتنه پس از انتخابات لب گشودند/مسائل سوریه بدون همکاری با ایران قابل حل نیست

معاون دانشگاه امام حسین (ع) سپاه گفت: ساکتان فتنه پس از انتخابات لب گشودند و امروز نیز همه باید بدانند که مسائل سوریه بدون همکاری با ایران قابل حل نیست.

ساکتان فتنه پس از انتخابات لب گشودند/مسائل سوریه بدون همکاری با ایران قابل حل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار محمد شعبانی ظهر امروز در جمع بسیجیان، طلاب و روحانیون سمنانی در مسجد امام خمینی(ره) سمنان اظهار کرد: منافقین، سربازان بدون اونیفورم صدام بودند که به منافع کشور خودشان پشت کردند.

وی تصریح کرد: منافقین در هشت سال جنگ تحمیلی فعالیت‌های متعددی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دادند و هنوز هم طعمه خوبی برای غرب و آمریکا هستند.

شعبانی تصریح کرد: در عملیات مرصاد به قدری به این سازمان از لحاظ نظامی، غذا و تجهیزات کمک شده بود که به این باور رسیده بودند که اگر کسی در ذهنش تصور کند که سازمان به هدفش نخواهد رسید، خائن است.

معاون مجتمع آموزشی امام حسین (ع) سپاه تأکید کرد: این خیال باطل، به خاطر تلاش‏های نیرو‏های سپاه، تیپ 12 قائم آل محمد(عج)، ارتش، بسیج و مقاومت‏های مردمی هیچ‏گاه به انجام نرسید و منافقان، شکست سختی از نیروهای رزمنده ایران متحمل شدند.

شعبانی به نقش مهمی که تیپ 12 قائم آل محمد(عج) در این عملیات داشت، اشاره کرد و گفت: انصافاً سپاه مشق خود را خوب نوشت و امروز سرافراز است و در نهایت، این جنگ تکلیف و وظیفه ما عمل به تکلیف بود.

وی بیان کرد: اگر در سالگرد حماسه مرصاد از موضع قدرت صحبت می‏شود، مفهومش این است که هیچ نقطه‏ ای از مختصات این کشور در دست بیگانگان نیست و در حال حاضر، ما وظیفه داریم که با مشاهده عکس شهید، فرزند شهید و خانواده شهید به آنها احترام بگذاریم.

مردم پاسخ مطالبه رهبری را در خلق حماسه سیاسی به خوبی دادند

معاون مجتمع آموزشی امام حسین (ع) سپاه همچنین در بخش دیگر سخنان خود در خصوص انتخابات 24 خرداد ماه گفت: ملت ایران به راهبرد بیان شده از سوی مقام معظم رهبری که در سال 92 اعلام شد، جامه عمل پوشاندند و با حضور 72 درصدی در انتخابات، پاسخ مطالبه رهبری در خلق حماسه سیاسی را به خوبی دادند.

شعبانی اظهار کرد: حماسه یعنی انجام کار بزرگ و انجام این کار بسیار بزرگ توسط ملت ایران صورت گرفت؛ حماسه‏ای که از اول انقلاب اسلامی تاکنون با برگزاری انتخاباتی با این عظمت و شکوه بی‏ نظیر بود.

وی گفت: برگزاری دو انتخابات در یک زمان، یکی در سطح ملی که انتخاب رئیس جمهور و دیگری در سطح محلی که انتخابات شوراها بود، یک رکورد محسوب می‏شود و ملت با حضور هوشمندانه خود در هر دو انتخابات سربلند شدند.

ساکتان فتنه پس از انتخابات لب گشودند

معاون مجتمع آموزشی امام حسین (ع) سپاه تأکید کرد: انتخابات 24 خرداد 92 خط بطلانی بر گفته‏ های کسانی بود که به نظام جمهوری اسلامی تهمت زده و همچنین کسانی که برابر این افترا سکوت کرده بودند؛ پس از برگزاری این انتخابات، همان افراد اعتراف کردند که دموکراتیک‏ ترین انتخابات، این انتخابات بود.

شعبانی بیان کرد: یکی از خبرگزاری‏های بیگانه طبق بررسی‏هایی که انجام داده بود، اعلام کرد ایران از 16 تا 23 ژوئن از شادترین کشورهای جهان بود؛ علت آن را هم پیروزی در انتخابات، پیروزی تیم ملی والیبال، فوتبال، برگزاری اعیاد شعبانیه و... دانسته بود.

مسائل سوریه بدون همکاری با ایران قابل حل نخواهد بود

معاون مجتمع آموزشی امام حسین (ع) سپاه گفت: این اواخر نیز جنبش حماس طی پیامی اعلام کرده که می‏خواهد به ایران اقتدا کرده و تمایل به همکاری با ایران را دارد، زیرا آنها به این نتیجه رسیده‏ اند که آمریکا نمی‏تواند مسائل منطقه را مدیریت کند و مسائل سوریه بدون همکاری با ایران قابل حل نخواهد بود.

شعبانی افزود: بنابراین دیگر نمی‏توان آمریکا را به عنوان ابرقدرت شناخت؛ زیرا آنها نیز پی برده‏ اند که کنار آمدن با ایران هسته‏ ای به مراتب کم هزینه‏ تر از جنگ با ایران است.

معاون مجتمع آموزشی امام حسین (ع) سپاه گفت: سیدحسن نصرالله که به عنوان مرد جهان عرب نامیده شده است، در دیداری که با  مقام  معظم رهبری داشت، دست معظم‏ له را بوسید و وقتی علت این کارش را سئوال کردند، گفت که خواستم نشان دهم که مرد سال عرب سرباز مقام معظم رهبری است و وی علت پیروزی‏های خود را عمل به فرامین و دستورات مقام معظم رهبری دانست.

انتهای پیام/2249/ب40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول