اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم بجنورد در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد:

دولت منتخب مراقب نان به نرخ روز خورها باشد

منتخب مردم بجنورد در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد تاکید کرد: دولت منتخب باید مراقب افراد نان به نرخ روز خورها باشد.

دولت منتخب مراقب نان به نرخ روز خورها باشد

جمشید گریوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با تاکید بر اینکه مردم مطالبات زیادی را از دولت یازدهم دارند،‌ افزود: به همین خاطر باید از نیروهای کاردان، متعهد و متخصص در بدنه دولت برای پیش بردن برنامه‌ها استفاده شود.

وی گفت: دولت لازم است در حوزه اقتصادی افرادی را انتخاب کرده که کشور را با نفتی بشکه‌ای 10 دلار با کمترین مشکل اداره کردند.

گریوانی ادامه داد: همچنین باید استفاده از نیروهای توانمند در استان‌هایی چون خراسان شمالی که نیازمند رشد و ارتقا در ابعاد مختلف بوده در دستور کار دولت منتخب قرار بگیرد.

منتخب مردم بجنورد در چهار دوره شورای اسلامی با انتقاد از تغییر مکرر استانداران طی سنوات گذشته تصریح کرد: باید دولت جدید استاندار جدید خراسان‌شمالی را برای یک دوره چهار ساله انتخاب کند.

به گفته وی طی دیدار اخیر مسئولان ستاد انتخاباتی استان با حجت‌الاسلام حسن روحانی، این رئیس جمهور منتخب دولت یازدهم هم به این موضوع تأکید داشته تا در گرو ثبات مدیریتی، خراسان شمالی رنگ توسعه به خود ببیند.

وی تصریح کرد: تنها طی 9 سال پس از تأسیس خراسان شمالی این استان 6 استاندار به خود دیده که این امر این استان را به رکورددار تغییر استانداران تبدیل کرده است.

منتخب مردم بجنورد در چهار دوره شورای اسلامی از این تغییرات مکرر به عنوان یک آفت برای توسعه استان یاد کرد و گفت: امیدواریم طی مذاکراتی که با رئیس جمهور منتخب و برخی از مسئولان ستاد ایشان در این زمینه انجام شده، خراسان شمالی در این دوره به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیام/ 63002/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول