اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

انباشت ثروت و سرمایه در شهرهای بزرگ آفت است / مناطق محروم توجه بیشتر را می‌طلبند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: انباشت ثروت و سرمایه در شهرهای بزرگ آفت بزرگی است که توسعه همه جانبه دیگر مناطق را تهدید می‌کند.

انباشت ثروت و سرمایه در شهرهای بزرگ آفت است / مناطق محروم توجه بیشتر را می‌طلبند

جلیل جعفری بنه خلخال در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با تسلیت و تعزیت ایام سوگواری شهادت مولی‌الموحدین امیر‌المومنین (ع) به میهمانان خوان الهی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: شاه کلید دستیابی به اهداف الهی و کمالات انسانی در دنیا و عقبی تکیه بر راه و رسم اولیای الهی و ائمه اطهار است.

وی با یادآوری اینکه باید از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان در خودسازی فردی و اجتماعی، دستگیری از فقرا و نیازمندان و رسیدن به کمال فردی و جامعه اسلامی را بهترین بهره را برد، خاطرنشان کرد: اگر ماه مبارک رمضان ماه تحول و تغییر نگرش‌های بشری است شایسته آن است که همیشه رو به کمال و صعود حرکت کنیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: در کشور اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت حق و ولایت و رهبری مقام معظم رهبری، دستیابی به اهداف توسعه‌ای و عزت و اقتدار ایران اسلامی روز به روز در سطح جهان فراگیر می‌شود.

جعفری بنه خلخال گفت: وظیفه همگان است که در راستای دستیابی به اهداف والای جمهوری اسلامی ایران و تحقق شعارها و منویات مقام معظم رهبری گام‌های جدی بردارند.

وی عنوان کرد: تلاش در راستای تحقق حماسه اقتصادی به دنبال حماسه سیاسی نیاز به حضور و هوشیاری و بصیرت مردم همیشه در صحنه و روشنفکر ایران اسلامی دارد که با رویکرد جدی به مناطق کمتر توسعه یافته زمینه‌ای فراهم آید تا شاهد عدالت توسعه‌ای در تمام نقاط کشورمان باشیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از این رو از انباشت ثروت و سرمایه در شهرهای بزرگ و مناطق خاص در کشور باید پیشگیری کرده و از محرومیت مضاعف مناطق محرومی مانند خلخال و کوثر جلوگیری کرد.

جعفری بنه خلخال افزود: اگر این عدالت در نگاه و عمل به ظهور و بروز برسد قطعاً کشور به شکل همه جانبه در مسیر توسعه و پیشرفت واقعی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: هدف‌گذاری، تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی نماینده این سامان در راستای توسعه و خروج خلخال و کوثر از محرومیت مضاعف و تاریخی است که سالیان سال مردم این مناطق را رنج داده است که بسیاری فرار را بر قرار ترجیح داده‌اند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی مهاجرت بی‌رویه را نتیجه نگاه ناعادلانه گذشته به مناطق کمتر توسعه یافته نظیر خلخال اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم در دولت یازدهم به استان اردبیل به ویژه جنوب این استان در توسعه زیر‌ساخت‌ها نگاه ویژه‌ای صورت گیرد.

جعفری بنه خلخال در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: مسئولان اجرایی کشوری و استانی باید در حوزه‌های تحت نظر خود در ارتقای شاخص‌های مختلف مربوط به توسعه پایدار در این شهرستان تلاش کنند تا کم‌کاری‌ها و کم‌توجهی‌های گذشته با نگاه عمل‌گرایانه جبران شود.

انتهای پیام/62004/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول