اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب شورای شهر کاشان:

گفتمان مردم کاشان توسعه و آبادانی است

عضو منتخب چهارمین شورای اسلامی شهر کاشان گفت: مردم شهرستان کاشان رسالت خود را در پای صندوق‌های رأی انجام دادند و با رأی و انتخاب خود اعلام کردند گفتمان‌شان، همان گفتمان توسعه و آبادانی شهرستان است.

گفتمان مردم کاشان توسعه و آبادانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مردم شهرستان کاشان در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان با انتخاب خود کلید واژه‌ها را به منتخبان عرضه کردند.

وی افزود: مردم کاشان در انتخابات شورای اسلامی شهر با گلچین کردن 13 نفر از بین 114 نفر کاندیدای شورای شهر، رأی به گفتمان رایج تغییر دادند تا اعلام کنند کاشان نیاز به توسعه همه جانبه در همه بخش‌ها دارد.

این عضو منتخب چهارمین شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به این که، گفتمان مردم که گفتمان آبادانی، سازندگی و توسعه همه جانبه کاشان بود بر گفتمان ائتلاف‌ها و احزاب سیاسی پیروز شد بیان داشت: مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر کاشان، هم به عملکرد افراد و هم به سوابق آنها رأی دادند که نمونه آن انتخاب ناظم رضوی با سابقه درخشان در توسعه و سازندگی منطقه بود که توانست درصد بیشتری از آرای مردم را به خود اختصاص دهد.

حیدریان با بیان این که امروز رقابت‌ها به پایان رسیده و رفاقت‌ها جای رقابت را گرفته است عنوان کرد: امروز مسئولیت همه اعضای شورای چهارم اسلامی شهر کاشان سنگین‌تر شده تا بیایند کلیدواژه‌های اصلی که مردم خواهان آن بودند را جامعه عمل بپوشانند.

وی، همچنین در خصوص رویکرد مردم در مورد انتخاب مدیران ورزشی بیان داشت: مردم شهرستان کاشان در انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان با انتخاب مدیران ورزشی برای حضور در شورای اسلامی شهر کاشان ثابت کردند ورزش را جزو سبد روزانه خانواده خود محسوب کرده و نشان دادند حساب جداگانه‌ای را برای ورزش شهرستان باز کرده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان همچنین تأکید کرد: انتظار می‌رود بتوان به‌عنوان نماینده جامعه ورزش کاشان در شورای اسلامی شهر به تکلیف خود عمل کرده و در این راه برای تهیه یک برنامه ورزشی مدون با الگوپذیری از استان‌های موفق در بخش ورزش اهتمام ورزیده و با کمک و مشاوره همه صاحب‌نظران برای اعتلای ورزش کاشان تلاش شود.

حیدریان متذکر شد: برای موفقیت شورای چهارم کاشان و توسعه شهر و تحقق چشم‌انداز آینده شهرستان باید از مشاوره همکاران در آموزش و پرورش، تربیت بدنی، حوزه‌های فنی، معماری و همه صاحب‌نظران و تیم‌های مشاوره‌ای توانمند بهره برد.

انتهای پیام/2406/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول