اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار بوشهر خبر داد

فعال شدن پارک‌های ترافیک/ فرهنگ‌سازی ایمنی موتورسواران

معاون امورعمرانی استانداری بوشهر بر فعال شدن پارک‌های ترافیک و فرهنگ‌سازی ایمنی موتورسواران در استان بوشهر تاکید کرد.

فعال شدن پارک‌های ترافیک/ فرهنگ‌سازی ایمنی موتورسواران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی صبح امروز در نشست کمیته ایمنی و حمل و نقل استان بوشهر اظهار داشت: توجه به فرهنگ‌سازی ایمنی موتورسواران و تامین بخشی از هزینه فرهنگ‌سازی توسط شرکت‌های بیمه ضروری است.

وی بیان کرد: فعال شدن پارک‌های ترافیک، گسترش مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و ایمن‌سازی محور جدید شیف ـ گناوه توسط دستگاه‌های مرتبط با جدیت دنبال شود.

معاون استاندار بوشهر با قدردانی از برگزاری مانورامداد جاده‌ای در شهرستان دشتی، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید نقاط ضعف و قوت خود در زمینه فعالیت‌های امدادرسانی در برگزاری چنین مانورهایی را شناسایی کنند.

رستمی گفت: کارگروهی تخصصی در استان باید برای تحلیل و یکپارچه‌سازی آمار تصادفات در استان با حضور دستگاه‌های مرتبط از جمله حمل و نقل، پلیس راه، پزشکی قانونی و اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شود.

وی با تاکید بر تحلیل و مستندسازی مانورهای امداد و نجات جاده‌ای خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان گزارشی در خصوص نگهداری روشنایی محورهای استان ارائه دهد.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: اعضای کارگروه ایمنی حمل و نقل باید زمینه ایمن سازی و تامین نیازهای رفاهی جاده جدید بوشهر به گناوه را فراهم کنند.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول