اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه فاطمه محدثه:

باید در برگزاری مراسم باشکوه شب قدر اهتمام ورزید / شب قدر صیقل‌دهنده روح انسان‌ها

مدیر حوزه علمیه فاطمه محدثه گفت: باید در برگزاری مراسم باشکوه شب‌ قدر اهتمام جدی و ویژه ورزید.

باید در برگزاری مراسم باشکوه شب قدر اهتمام ورزید / شب قدر صیقل‌دهنده روح انسان‌ها

رضوان مصطفوی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در روایات و آیات شب قدر شبی است که درهای بهشت به سوی انسان باز می‎شود، هرکس که دستش را به سمت آسمان دراز کند خداوند هرگز او را مأیوس نمی‎کند.

وی افزود: هرکس در این شب دست خویش را به سوی آسمان دراز کند، به طور یقین فرشتگان از آسمان به زمین می‎آیند و رحمت‌های خداوند را برای انسان می‎آورند.

مدیر حوزه علمیه فاطمه محدثه ادامه داد: اگر مسئولان و دست‌اندرکاران مراکز مختلف این شب‎ها را برای پرورش روح جوانان مورد عنایت خاص قرار دهند به طور یقین مورد رحمت الهی قرار می‎گیرند.

وی اذعان کرد: «گر گدا کاهل بود تقصیر صاحبخانه چیست» مصداق افرادی است که در انجام فرایض الهی کاهل هستند و خداوند لطف خویش را شامل حال آنها نخواهد کرد.

مصطفوی افزود: خداوند می‎فرماید: «ادعونی استجب لکم»، به این معنا که خداوند منتظر بنده خویش است، اما این بنده است که غفلت می‎کند و تقاضایی ندارد.

وی ادامه داد: اگر مسئولان مراکز مختلف که توان انجام برنامه‎های این شب را دارند در برگزاری برنامه‎های ویژه این شب و مهیا کردن شرایط عبادت و احیا در این شب‎ها برای جوانان مسائل کوتاهی کنند از جانب خداوند بازخواست خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه فاطمه محدثه در پایان تأکید کرد: درهای رحمت الهی همیشه به روی انسان باز است و تقاضای انسان همیشه از سوی خداوند پاسخ داده می‎شود، امیدوارم خداوند توفیق درک فیوضات این شب‎ها را به انسان عنایت کند.

انتهای پیام/63019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول