اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد همدان خبر داد

دلجویی از 4 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در همدان

قائم مقام کمیته امداد همدان از اجرای طرح تفقد و دلجویی کمیته امداد استان همدان خبر داد و گفت: 4 هزار نفر از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در این طرح مورد تفقد قرار می‌گیرند.

دلجویی از 4 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در همدان

علی نامدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره انجام برنامه‌های مختلف کمیته امداد استان همدان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای خدمت‌رسانی به محرومان و افراد زیر پوشش این نهاد طرح اطعام‌دهی برای 150 هزار نفر در ماه رمضان توسط کمیته امداد استان پیش‌بینی شده است.

وی گقت: طرح اطعام‌دهی از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی همدان ادامه داد: در این راستا با کمک  ادارات و نهادهای مختلف، افراد زیر پوشش این نهاد در تالارها و رستوران‌های استان و شهرستان‌ها اطعام‌دهی می‌شوند.

وی تصریح کرد: اطعام دهی به افرادی که نیازمند واقعی بوده و زیر پوشش کمیته امداد نیستند نیز در طرح اطعام ماه رمضان کمیته امداد پیش‌بینی شده است.

نامدار ادامه داد: بیشتر کمک‌ها به این افراد به صورت جیره خشک و در قالب سبد غذایی در حال انجام است.

وی از اجرای طرح تفقد و دلجویی از خانواده‌های زیر پوشش و آبرومند کمیته امداد خبر داد و گفت: در این طرح دلجویی و تفقد از 4 هزار خانواده پیش‌بینی شده که از ابتدای ماه رمضان با حضور مسئولان و اکیپ‌های کمیته امداد این طرح شروع و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

قائم مقام کمیته امداد همدان از اجرای طرح حامی‌یابی برای 8 هزار نفر از ایتام زیر پوشش این نهاد در استان در ماه رمضان خبر داد و تصریح کرد: در طرح حامی‌یابی ماه رمضان نیز در نظر داریم برای هر کدام از ایتام زیر پوشش حداقل یک حامی را جذب کنیم.

وی تأمین جهیزیه برای یک‌هزار و 500 نوعروس کمیته امداد در ماه رمضان را از دیگر برنامه‌های هدفگذاری شده کمیته امداد استان برشمرد و ابراز داشت: این راستا نیازمند کمک‌های خیرین برای تأمین جهیزیه این تعداد از نوعروسان در استان هستیم.

نامدار به جمع‌آوری زکات فطریه مردم همزمان با عید سعید فطر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز کمیته امداد استان پاکت‌های جمع‌آوری و صندوق‌های جمع آوری زکات فطریه را در میعادگاه‌های نماز عید سعید فطر و پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مساجد و .. در نظر گرفته است.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول