اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

7 سال گذشت، هر 10 روز یک وعده افتتاح

رحیمی کلید بیمارستان جدید مرند را تحویل مردم می‌دهد / قرعه این بار به نام معاون اول رئیس‌جمهور

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس از افتتاح بیمارستان جدید مرند با حضور معاون اول رئیس ‌جمهور خبر داد.

رحیمی کلید بیمارستان جدید مرند را تحویل مردم می‌دهد / قرعه این بار به نام معاون اول رئیس‌جمهور

محمد حسن‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند از افتتاح بیمارستان جدید مرند با حضور معاون اول رئیس جمهور خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نیاز شدید اهالی منطقه و دسترسی آسان برای حل مشکلات درمانی و بهداشتی چند سال است که با قدمت 60 ساله تنها بیمارستان مرند با امکانات کم قادر به پاسخگویی به اهالی و شهرهای همجوار نیست.

وی افزود: این بیمارستان مجهزترین و مدرن‌ترین بیمارستان در شمال‌غرب کشور است که در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان احداث و تجهیز شده است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که با افتتاح بیمارستان جدید تعداد تخت‌های بیمارستان قدیم به حد استاندارد خود رسیده و شاهد ارائه خدمات بیشتر به شهروندان باشیم.

وی اظهار داشت: براساس قول‌هایی که به مردم مرند داده‌ایم امروز پنجم مرداد بیمارستان جدید مرند با حضور معاون اول رئیس‌جمهور دکتر رحیمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسن‌نژاد افزود: این بیمارستان با همدلی و همکاری مسئولان استانی و شهرستان و پیگیری‌های مداوم در مرکز از وزارت راه و شهرسازی به عنوان مجری عملیات ساختمانی این طرح و وزارت بهداشت و درمان به عنوان مجری و با چند جلسه در استان و شهرستان با مدیرکل راه و شهرسازی استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در محل فرمانداری مرند نواقص آن در این مدت رفع شد و طی مراسمی با حضور کارشناسان راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی در پنجم خرداد امسال تحویل دانشکاه علوم پزشکی می‌شود.

7 سال انتظار برای افتتاح بیمارستان

گزارش فارس حاکی است، محمدحسن طریقت‌منفرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در چهارمین سفر هیئت دولت به استان آذربایجان‌شرقی در هشتم اردیبهشت‌ماه امسال در بازدیدی که از بیمارستان جدید مرند داشت به علت تجهیز نشدن این بیمارستان به امکانات پزشکی از افتتاح آن خودداری کرد.

عملیات اجرایی بیمارستان جدید مرند بیش از هفت سال است آغاز شده اما تاکنون با وجود اعلام اتمام بیمارستان به بهره‌برداری نرسیده است.

پیش از سفر هیئت دولت به استان آذربایجان‌شرقی مسئولان استانی از جمله مدیرکل راه‌ و شهرسازی اعلام کرده بودند که بیمارستان مرند و ورزقان کار آن‌ها به پایان رسیده و یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی هستند که همزمان با سفر چهارم رئیس دولت به این استان به بهره‌برداری می‌رسند.

پس از این‌که بیمارستان مرند افتتاح نشد، مسئولان دلایلی را برای این امر بیان کردند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: این بیمارستان قرار بود همزمان با سفر هیئت دولت به بهره‌برداری برسد که به‌ دلیل تجهیز نشدن افتتاح نشد.

حسن‌نژاد با بیان اینکه این بیمارستان تکمیل شده است، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ایراداتی به این ساختمان وارد می‌داند، آن‌گونه که گزارش‌ها نشان می‌دهد محمدحسن طریقت‌منفرد، وزیر‌ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز شخصاً پیگیر این موضوع شده و با حضور در محل بیمارستان جدید مرند از عدم‌ تجهیز این بیمارستان به ‌شدت انتقاد کرد و اجازه افتتاح این بیمارستان را به ‌دلیل نبود تجهیزات نداد.

انتهای پیام/60008/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول