اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم:

انگیزه بالای ما برای شکست ملوان کافی است

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم انگیزه بالای بازیکنان این تیم را بهترین حربه برای شکست ملوان و کسب نخستین پیروزی صبا در لیگ سیزدهم دانست.

انگیزه بالای ما برای شکست ملوان کافی است

مرتضی کاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: داشتن انگیزه بالا و مهره‌های جوان در تیم همراه تجربه بالای چند مهره کارکشته و با سابقه سبب خواهد شد تا ملوان بندر انزلی را با شکست بدرقه کنیم.

وی با اشاره به اهمیت برتری صبای قم در دیدار امشب در مقابل ملوان اظهار داشت: این بازی توان بالا و انگیزه مضاعف تیم صبا برای موفقیت در لیگ یازدهم را نشان خواهد داد چون 45 روز است که یکسره تمرین می‌کنیم و سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌ایم.

کاشی عنوان داشت: در خط دفاعی در کنار دیگر بازیکنان تیم سعی می‌کنیم مانع رسیدن ملوانی‌ها به دروازه صبا باشیم، ضمن اینکه تمرینات خوبی نیز توسط کادر فنی برای مهاجمان ما برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم امشب به راحتی دروازه ملوان را باز کنیم.

مدافع با سابقه تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: امیدوارم هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه خوبی بگیریم و یک شب خاطره‌انگیزه را برای تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند در این دیدار رقم بزنیم، کسب نتیجه در این مسابقه است و با توجه به آمادگی نفرات تیم و هماهنگی بین آنها می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم.

وی افزود: چهره‌های جدید، جوان و آینده‌دار تیم ما در این دیدار نشان خواهند داد که با قدیمی‌های تیم به خوبی هماهنگ شده‌اند؛ اگر از آغاز فصل جدید لیگ برتر برابر حریفان با قدرت قرار بگیریم، می‌توانیم تیم موفقی در این فصل باشیم.

کاشی با اشاره به برگزاری تمرینات منظم و شاداب این تیم به منظور شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اضافه کرد: تمرینات خود را به موقع آغاز کردیم و این مهم بسیاری از نیازهای تیم را برای فصل جدید بر طرف کرد و تیم به خوبی آماده شده است.

وی عنوان داشت: سال‌ها سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را دارم و تلاش زیادی خواهم کرد تا امسال با صبا حضور پر قدرتی در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم که یکی از بازیکنان قدیمی تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و امسال کاپیتان این تیم در لیگ برتر نیز به شمار می‌رود، افزود: برای کسب آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان، بازی‌های تدارکاتی خوبی نیز داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: این دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قطعا با توجه به حضور تیم‌های مدعی و مهره‌های کلیدی در چند تیم به ویژه، در سطح بالایی به انجام خواهد رسید و برای همین منظور حضور آماده در لیگ برتر امسال می‌تواند به کسب نتایج خوب تیم صبای قم بیانجامد.

انتهای پیام/78002/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول