اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

ساخت مجتمع فرهنگی در میاندرود پیگیری می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تداوم پیگیری‌ها برای ساخت مجتمع فرهنگی ارشاد در شهرستان میاندرود خبر داد.

ساخت مجتمع فرهنگی در میاندرود پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی بعدازظهر امروز در آیین معارفه سرپرست جدید اداره ارشاد این شهرستان از انجام مکاتبات فراوان در زمینه پیگیری ساخت مجتمع ارشاد میاندرود خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در این زمینه به عدم تزریق مالی به این مجموعه اشاره داشت و با بیان اینکه شرمنده مردم میاندرود هستم، افزود: مردم میاندرود را به خوبی می‌شناسم و به آنها بدهکارم.

متولی فرهنگی استان مازندران با بیان دغدغه‌های مالی حوزه فرهنگ افزود: بدون تامین اعتبار فرهنگی انجام امور فرهنگی و ساخت مجتمع‌های فرهنگی با مشکل مواجه می‌شود.

ابراهیمی در بیان خصوصیات بارز مردم میاندرود و حضور آنان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: مردم میاندرود را به خوبی می‌شناسم چون در انتخابات، نشست‌ها، منبرها و جبهه و جنگ با این مردم بوده‌ام و روستایی نیست که چند مرتبه نرفته باشم.

وی با اشاره به بیان اینکه نگاه ما استفاده از افراد داخل مجموعه ارشاد است، افزود: این افراد از جنس فرهنگ و هنر هستند، استخدام دولت‌اند، برنامه دارند و می‌توانند منشا تحول و خیر باشند.

این مسئول تاسیس بانک اطلاعات هنرمندان این شهرستان را دستور کار مهم این اداره شهرستانی عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران نداشتن ساختمان اداره و مجتمع ارشاد اسلامی را در شأن مردم این شهرستان ندانست و درباره ارتقای این دفتر سرپرستی در میاندرود به اداره مستقل نیز تصریح کرد: در این زمینه پیگیری‌های زیادی در تهران شده است و این شهرستان در اولویت دفاتر سرپرستی شهرستان‌های مازندران است.

انتهای پیام/86021/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول