اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد

برگزاری مسابقه آدمک‌های ضد استکباری در اهواز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری مسابقه آدمک‌های ضد استکباری به مناسبت روز جهانی قدس در اهواز خبر داد.

برگزاری مسابقه آدمک‌های ضد استکباری در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سعید جعفری ظهر امروز در جلسه روز جهانی قدس که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی قدس مسابقه آدمک‌های ضد استکباری در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: برای بزرگداشت روز جهانی قدس امسال برنامه‌های متنوعی برای شهر اهواز در نظر گرفته‌ایم که با کمک همه ادارات و ارگان‌ها انجام می‌شود.

این مقام مسئول برپایی ایستگاه گریم در مسیر راهپیمایی اهواز را یکی از برنامه‌های جذاب بزرگداشت روز جهانی قدس بیان کرد و افزود: با توجه به استقبال گسترده‌ای که در راهپیمایی‌های گذشته از این ایستگاه شد امسال دو ایستگاه در نظر گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: دو ایستگاه گریم به صورت مجزا برای خواهران و برادران برپا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه، حضور در این راهپیمایی از اهمیت بیشتری برخور‌دار است.

به گفته وی، در روز جهانی قدس امسال مردم اهواز علاوه بر پرچم جمهوری اسلامی ایران، فلسطین و حزب‌الله لبنان، برای حمایت از کشور سوریه پرچم این کشور را نیز حمل خواهند کرد.

جعفری گفت: به منظور حمایت از ملت مظلوم بحرین امسال اهوازی‌ها پرچم این کشور شیعه را نیز با خود در روز راهپیمایی قدس حمل می‌کنند.

وی در ادامه از همه ادارات و ارگان‌های دولتی خواست برای بهتر برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس امسال پیشنهادات و ابتکارات خود را به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ارائه دهند تا از آن‌ها استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: در روزهای آینده محدودیت‌های ترافیکی اهواز برای روز قدس از سوی پلیس راهور اعلام خواهد شد.

وی گفت: برای پوشش خبری و تصویری روز قدس در اهواز 4 جایگاه ویژه خبرنگاران در طول مسیر راهپیمایی برپا می‌شود.

انتهای پیام/72010/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول