اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف ملایر خبر داد

برگزاری برنامه‌های شب‌های قدر در بقاع شاخص ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری برنامه‌های شب‌های قدر در بقاع متبرکه شاخص ملایر خبر داد.

برگزاری برنامه‌های شب‌های قدر در بقاع شاخص ملایر

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: همزمان با شب‌های پرفضیلت قدر برنامه‌های احیای این شب‌ها در بقاع متبرکه و مساجد شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر بقاع متبرکه و شاخص ملایر خبر داد و افزود: مراسم شب‌های قدر در امامزاده عبدالله ملایر، امامزاده ابراهیم طجرسامن، تکیه ابوالفضل(ع)، امامزاده‌های مهرآباد و داویجان و سایر امامزاده‌ها و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: مراسم پرفضیلت شب‌های قدر در جوار شهدای گمنام ملایر از محل درآمد موقوفه حاج ملامحمدرضا با همکاری ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با حضور سخنران برگزار می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری مراسم محل انس با قرآن و اطعام‌دهی در شب 21 ماه رمضان در مقبره مرحوم سیف‌الدوله با حضور قاری مصری خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت 19:30 شروع و در ادامه شرکت‌کنندگان از محل در آمد موقوفه سیف‌الدوله اطعام‌دهی می‌شوند.

زین‌العابدینی خاطرنشان کرد: بر اساس نیت واقف در ماه مبارک رمضان تعداد 5 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و همچنین تعدادی از افراد زیر پوشش بهزیستی، افراد نیازمند زیر پوشش هلال احمر و سایر افراد نیازمند اطعام‌دهی می شوند که این اقدام تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی برگزاری برنامه‌های قرآنی و محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه و تالار موقوفات ملایر، برگزاری حلقه‌های معرفتی توسط مبلغان در بقاع و مساجد و پاسخ به مسائل شرعی در بقاع را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ماه رمضان در ملایر برشمرد.

انتهای پیام/89013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول