اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار همدان:

باغ رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌های متخلف همدان پلمب می‌شوند

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار همدان از تشدید بازرسی و پلمب باغ‌رستوران‌های متخلف خبر داد.

باغ رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌های متخلف همدان پلمب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، احسان قنبری در جلسه کمیته فرعی بررسی فعالیت باغ‌رستوران‌های حاشیه شهر همدان گفت: تاسیس باغ رستوران‌ها باید با اخذ مجوزهای لازم و طی مراحل قانونی باشد.

وی با اشاره به ایجاد برخی از باغ رستوران‌های غیرمجاز در راه حیدره و دیگر نقاط حاشیه شهر همدان افزود: ساخت و ساز و فعالیت‌های این مراکز باید رصد و ساماندهی شود.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار همدان تاکید کرد: صدور مجوز و استعلام‌های فعالیت یا ادامه کار باغ‌رستوران‌ها باید بر اساس مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان باشد.

وی در خصوص ایجاد مراکز تفریحی ـ گردشگری در مسیر حیدره اظهار داشت: ایجاد مراکز گردشگری مستلزم طی مراحل قانونی و اداری است که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز یکی از متولیان صدور مجوز در این زمینه است.

قنبری خواستار تشکیل اکیپ بازرسی ویژه باغ‌رستوران‌ها شد و گفت: اکیپی ویژه برای بازرسی از باغ رستوران‌های حاشیه شهر همدان تشکیل خواهد شد.

وی با بیان این‌که عملکرد تیم‌های نظارتی نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، افزود: در بازرسی از باغ رستوران‌ها مسائل بهداشتی، فرهنگی، تمدید مجوزها، رضایت‌مندی و ... مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار همدان از پلمب واحدهای متخلف خبر داد و گفت: این اکیپ متشکل از اماکن نیروی انتظامی، مرکز بهداشت شهرستان، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری استان، مجمع امور صنفی، اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی و رستوران و شهرداری همدان است.

وی در پایان گفت: باغ‌رستوران‌ها، قهوه‎خانه‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی شهرستان مورد بازرسی این تیم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/89003/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول