اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش بازرسان صنعت و معدن

حمام پنیر در خلخال پلمپ شد

گرمابه‌ای در شهرستان خلخال که در آن اقدام به تولید پنیر می‌شد، توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و مرکز بهداشت این شهرستان پلمپ شد.

حمام پنیر در خلخال پلمپ شد

کارشناس بهداشت محیط شهرستان خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این واحد که به علت نداشتن مجوز بهداشتی و سایر مجوز‌های لازم و غیرقانونی بودن تولید پنیر در مراکز غیر‌بهداشتی توسط بازرسان صنعت و معدن و مرکز بهداشت خلخال شناسایی و پلمپ شد.

صفر لطفی خاطرنشان کرد: از این واحد متخلف بیش از 70 حلب 50 کیلویی و مقادیر زیادی پنیر بسته‌بندی نشده کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، گرمابه فتح‌الله‌زاده خلخال که در مرکز شهر خلخال در بلوار 17 شهریور این شهرستان واقع شده از مدت‌ها پیش به بخش خصوصی واگذار شد که مستاجر این واحد دست به تولید پنیر در این مکان زده بود که با هوشیاری بازرسان صنعت، معدن و تجارت و مرکز بهداشت محیط شهرستان خلخال این واحد تولید پنیر شناسایی و پلمپ شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با همکاری نیروهای اماکن انتظامی و پلیس اطلاعات و ادارات ذیربط مقدار 400 کیلوگرم پنیر حلب و بسته‌بندی شده از داخل حمام کشف و فرد متخلف به مقامات قضایی شهرستان تحویل شد.

چنین اقداماتی هر چند در سطح وسیع و گسترده نیست اما می‌تواند سلامت جامعه و مردم را به خطر اندازد که لازم است مردم در خرید‌های روزانه خود به ویژه در محصولات لبنیاتی هوشیار بوده و از استاندارد و بهداشتی بودن جنس عرضه شده توسط فروشندگان اطمینان حاصل کرده و سپس خرید کنند.

اطلاع‌رسانی در امر کشف و ضبط این‌گونه موارد موجب می‌شود تا مردم با هوشیاری و اطلاع بیشتر در خریدهای روزانه خود و تهیه مواد غذایی و بهداشتی و ... جانب احتیاط را رعایت کرده و خود را از خطرات جدی مصون دارند.

مراجع و مراکز ذی‌صلاح در امر نظارت بر تولید و تهیه مواد لبنی و غذایی که با سلامت مستقیم افراد جامعه سر و کار دارند باید با هوشیاری بیشتر بر واحد‌های تولید‌کننده و عرضه‌کننده این مواد نظارت داشته باشند چرا که در برخی از موارد افراد جامعه قربانی سوء استفاده‌های افراد سودجو و بی‌احتیاطی و عدم نظارت ارگان‌های ذیربط می‌شوند.

انتهای پیام/62008/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول