اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان مسابقات جام شعبانیه

برترین‌های ریکرو و کامپوند تیراندازی با کمان قم معرفی شدند

پیکارهای تیراندازی با کمان قهرمانی استان قم با معرفی نفرات برتر در دو رشته ریکرو و کامپوند به کار خود پایان داد.

برترین‌های ریکرو و کامپوند تیراندازی با کمان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی استان قم با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت تیراندازی با کمان قم به مناسبت اعیاد شعبان با عنوان جام شعبانیه برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

براساس برنامه‌ریزی هیئت تیراندازی با کمان استان قم این دوره از مسابقات در دو رشته کامپوند و ریکرو برگزار شد و شرکت کنندگان در تلاش برای کسب عناوین برتر در مسافت‌های مختلف رقابتی نزدیک و دیدنی با یکدیگر داشتند.

با هماهنگی صورت گرفته بین هیئت تیراندازی با کمان استان قم و تربیت بدنی سپاه علی بن ابیطالب (ع) این دوره از مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی قم با عنوان جام شعبانیه در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید بنیادی سپاه قم برگزار شد.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات چهره‌های مطرح و نامدار در رده‌های سنی مختلف بودند در حالی که چند چهره جوان و آینده‌دار نیز در بین آنها حضور داشتند و سرانجام برای کسب مقام‌های اول تا سوم هر دو رشته به رقابتی نزدیک و دیدنی پرداختند.

با توجه به برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت تیراندازی با کمان استان قم، این رقابت‌ها در رشته ریکرو در مسافت‌های 18 متر و 70 متر به انجام رسید و نفرات برتر خود را شناخت در حالی که شرکت کنندگان در رشته کامپوند در مسافت 50 متر با یکدیگر مسابقه دادند.

در پایان مسابقات رشته ریکرو مسافت 18 متر در مجموعه ورزشی شهید بنیادی سپاه قم، دانیال مرمنی‌نیا بالاتر از دیگر رقبای شرکت کننده با بهترین عملکرد و کسب بیشترین امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

این در شرایطی است که سیدمنصور علوی با کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی رشته ریکرو مسافت 18 متر به کار خود پایان داد و در رده‌بندی نهایی سیدمصطفی طباطبایی نیز در جایگاه سوم ایستاد تا تکلیف برترین‌های این مسافت و این رشته مشخص شود.

در رشته ریکرو مسافت 70 متر مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی استان قم جام شعبانیه سیدحسن موسوی‌زاده کماندار مطرح قمی در جایگاه نخست قرار گرفت و به این ترتیب قهرمان شد، ضمن اینکه بعد از وی محمدرضا ملامحمدی و مهدی عزیزی در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در نهایت مسابقات مسافت 50 متر رشته کامپوند برگزار شد و محمدحسین صادقی با بهترین عملکرد در جایگاه نخست این رشته قرار گرفت و قهرمان شد در حالی که مقام‌های دوم و سوم به ترتیب به قاسم برجعلی‌زاده و باقر خوش‌نژاد رسید.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول