اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شال:

ناوگان تاکسیرانی شال ساماندهی می‌شود

شهردار شال با بیان اینکه به دلیل مشکلات موجود در خصوص قیمت‌های خودرو و موارد دیگر طرح ساماندهی ناوگان شهر شال به تأخیر افتاده بود، از ساماندهی ناوگان تاکسیرانی این شهر در آینده خبر داد.

ناوگان تاکسیرانی شال ساماندهی می‌شود

نبی‌الله اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از مسافربرها خارج از سیستم ناوبری شهرداری در خط عبوری فعالیت می‌کنند و در صورت اختصاص خط تاکسی به سیستم ناوبری شال خودروهای شخصی کنونی از رده ناوگان خارج و خودروی تاکسی جایگزین آن‌ها می‌شود.

اکبر‌پور با بیان اینکه با توجه به مشکلات موجود در خصوص قیمت‌های خودرو و موارد دیگر طرح ساماندهی ناوگان شهر شال به تأخیر افتاده است، افزود: همچنین در حال حاضر رایزنی‌هایی در خصوص جایگزینی و تغییر ایستگاه تاکسیرانی شهر شال در شهرستان تاکستان با مسئولان این شهرستان انجام شده تا محل ایستگاه‌های تاکسیرانی شهر شال تغییر یابد.

وی ادامه داد: همچنین ایستگاه ثابت مسافربری شهر شال نیز برای سهولت و رفاه بیشتر مسافران محور شال به تاکستان راه‌اندازی می‌شود.

شهردار شال با اشاره به تعدد و حجم قابل توجه تاکسی‌های ناوگان مسافربری شهر شال خاطرنشان کرد: همچنین تاکنون هیچ شکوائیه‌ای در خصوص کمبود سیستم مسافربری اعلام نشده و در حوزه تأمین رفاه و آسایش مسافران نیز در سال 92 اقداماتی در این شهر صورت می‌گیرد.

اکبرپور عنوان کرد:جدول‌گذاری معابر، طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی و لکه‌گیری معابر سطح شهر جزو کارهای به انجام رسیده شهرداری شال از ابتدای سال تاکنون بوده است.

وی با اشاره به اینکه 500 میلیون تومان در سال گذشته در زمینه لکه‌گیری معابر شهر شال هزینه شد، افزود: باقی مانده کار لکه‌گیری نیز با صرف 500 میلیون تومان در سال جاری به انجام می‌رسد که بخشی از اعتبارات از سوی شرکت آب و فاضلاب پرداخت می‌شود.

این مسئول با اشاره به بودجه دو میلیارد و 580 میلیون تومانی شهر شال در سال 91 بیان کرد: تحقق بودجه نهایی شهر شال با توجه به متمم به 14 میلیارد و 400 میلیون تومان افزایش یافته است که افزایش 64 درصدی رشد بودجه‌ای در سال 91 را نشان می‌دهد.

اکبر‌پور یادآور شد: شهرداری شال از منظر افزایش بودجه در سطح شهرداری‌های استان قزوین هفتمین رتبه را از آن خود کرده است.همچنین هزینه‌کرد بودجه عمرانی این شهر نیز در سال 91 به نسبت 31 درصد سهم جاری و 69 درصد عمرانی بوده است.

انتهای پیام/77005/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول