اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

بخش حمل و نقل ارتباط مستقیم با رضایتمندی مردم دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: بدون توجه به تامین و توسعه وسایل و امکانات حمل و نقل، امور مردم در شهرها رتق و فتق نمی‌شود و توجه به این بخش ارتباط مستقیم با میزان رضایت‌مندی مردم دارد.

بخش حمل و نقل ارتباط مستقیم با رضایتمندی مردم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریزع آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 20 دستگاه اتوبوس دو کابین جدید، با موهبت ‌دانستن اقدامات ‌زیربنایی در توسعه ‌زیرساخت‌های حمل و نقل درون شهری تبریز، تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری تبریز در این بخش را چشمگیر و قابل تقدیر ارزیابی کرد.

وی با اعلام اینکه بدون توجه به تامین و توسعه وسایل و امکانات حمل و نقل، امور مردم در شهرها رتق و فتق نمی‌شود توجه به این بخش را ارتباط مستقیم با میزان رضایت‌مندی مردم دانست و افزود: حمل و نقل موضوع و مسئله اصلی مدیریت شهری در جهان امروز است و مدیران برای دستیابی به شهری روان و سالم ناگزیر‌ند‌ به نیازهای این بخش ‌توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود توسعه پایدار شهری، کاهش آلودگی هوا، جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش ترافیک را از آثار توجه به این بخش برشمرد.

امام جمعه تبریز در عین حال گفت: عدم توجه به توسعه حمل و نقل عمومی موجب اختلال در زندگی عادی مردم می‌شود.

آیت‌الله مجتهدشبستری با قدردانی از تلاش‌های شهرداری تبریز، خواستار فرهنگ‌سازی بیشتر درخصوص استفاده مردم از حمل و نقل درون شهری شد.

انتهای پیام/60002/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول