اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 70 نفر از کارکنان بیمارستان شهید رجایی

کارگاه آموزش بهداشت محیط در گچساران برگزار شد

70 نفر از کارکنان بیمارستان شهید رجایی گچساران و مرکز بهداشت این شهرستان در کارگاه آموزش بهداشت محیط شرکت کردند.

کارگاه آموزش بهداشت محیط در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز و با حضور افزون بر 70 نفر از پرسنل بیمارستان شهید رجایی و کارکنان مرکز بهداشت و درمان این شهرستان، کارگاه آموزشی بهداشت محیط برگزار شد.

مسئول آموزش بیمارستان شهید رجائی گچساران در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این کارگاه با هدف ارتقای کمی و کیفی بهداشت محیط در مراکز بهداشتی و درمانی برگزار شده است.

پریگل طاهری افزود: بهداشت محیط بیمارستان شامل کلیه فعالیت‌ها و اقداماتی بوده که از انتقال عوامل بیماری‌زای محیط خارج و داخل بیمارستان و سایر مراکز درمانی به یکدیگر جلوگیری می‌کند.

وی ابراز داشت: بر همین اساس، عوامل محیطی مانند آب، فاضلاب پسمانده، هوا و غذا باید به صورتی کنترل شود که علاوه بر ایجاد محیطی سالم و بهداشتی، سبب بهبود بیماران شود.

این کارشناس آموزش بیمارستان با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی بهداشت محیط و کنترل اشاعه عفونت‌های بیمارستانی از موارد مهم در بهداشت محیط بیمارستان است، بر ضرورت توجه پرسنل بیمارستان و نیز بیماران و مراجعه کنندگان به این محیط بهداشتی و درمانی تأکید کرد.

طاهری یادآور شد: افزایش سطح شاخص‌های بهداشت محیط از نظر بهسازی آب و تغذیه از موارد مهمی در بهداشت محیط بیمارستان بوده که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: بیمارستان باید الگوی نظافت و سمبل پاکیزگی و بهداشت باشد و مدیریت بیمارستان شهید رجایی گچساران در این زمینه تأکید فراوانی دارد.

طاهری خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های در دستور کار بیمارستان شهید رجایی گچساران بوده که در راستای ارتقای سطح دانش کاری کارکنان بخش بهداشت و درمان، پرستاران و پزشکان در این شهرستان ارائه و برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول