اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آزادشهر:

نزدیک شدن به آمریکا و اسرائیل حکومت مرسی را به بیراهه کشاند

امام جمعه آزادشهر با اشاره به اتفاقات مصر گفت: نداشتن ثبات و استحکام لازم در حکومت مرسی ناشی از بی‎تجربگی، خودرأی بودن و نزدیک شدن به آمریکا و رژیم صهیونیستی بود که نهایتاً حکومت او را به بیراهه کشاند.

نزدیک شدن به آمریکا و اسرائیل حکومت مرسی را به بیراهه کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان پیش از ظهر امروز در جمع گروهی از مسئولان شهرستان آزادشهر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان و شب‎های قدر فرصتی مناسب برای نزدیک شدن به خدا و طلب عفو و بخشش است و اگر هر کدام از ما به دلایل مختلف در انجام فرایض الهی و عمل کردن به دستورات قرآن و اسلام کوتاهی کرده‎ایم باید طلب عفو و بخشش کنیم و با انجام دادن اعمال نیک و حسنه خودمان را به خدا و وعده‎هایی که پیامبران الهی و ائمه معصوم دادند، نزدیک‎تر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی‎ها با کسب درآمد از راه‎های نادرست و حرام از قبیل ربا، احتکار، خوردن مال مردم و نظایر این‌ها ثروتی به دست آوردند و امروزها به بهانه اطعام دادن به یتیمان و پذیرایی از روزه‎داران سفره‎های رنگینی پهن می‎کنند که این عمل مثل اعمال و رفتار آنها بیشتر به ظاهرسازی شبیه است و به هیچ وجه شایسته و زیبنده جامعه مسلمانان نیست.

تقدیر از کشاورزانی که زکات محصول خود را دادند

امام جمعه آزادشهر در ادامه با اشاره به اعمال خیرخواهانه بعضی از نیکوکاران و دستگیری که در این ایام از مستمندان و یتیمان صورت می‌گیرد، اذعان داشت: یقین بدانید کار نیکی که در سایه اعمال و رفتار نیک صورت بگیرد و با دستورات الهی سازگاری داشته باشد از برکت الهی و اجر معنوی و اخروی بهره‌مند خواهد شد، لذا جا دارد از کشاورزانی که بعد از برداشت محصولات خود از جمله گندم زکات محصول خود را دادند صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و آرزوی سال پر خیر و برکتی را برای آنها داشته باشم.

بی‎تجربگی و خودرأی بودن حکومت تازه تاسیس مصر را به بیراهه برد

حسینیان به مسئولان تاکید کرد: در ایجاد فضاهای قرآنی به منظور آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان با قرآن و همچنین بسط و گسترش مفاهیم قرآنی و حفظ و قرائت بیشتر کتاب خدا تمام تلاش خود را به کار بگیرند و فراموش نکند این نظام الهی و اسلامی به برکت کلام‎الله و عمل کردن به دستورات جامع و کامل آن پابرجاست.

وی با اشاره به اتفاقات مصر اضافه کرد: نداشتن ثبات و استحکام لازم در حکومت مرسی ناشی از بی‎تجربگی، خودرأی بودن، عدم توجه به نصیحت‎های کارشناسان زبده اخوان‌المسلمین و نزدیک شدن به آمریکا و اسرائیل غاصب بود که نهایتاً حکومت او را بی‌سرانجام گذاشت و به بیراهه کشاند از این رو سرنوشت او باید برای همه کشورهای اسلامی یک درس باشد و این کشورها باید الگوی بی‎بدیلی به نام جمهوری اسلامی ایران را برای خود در نظر داشته باشند تا دولت و حکومت آنها ثبات داشته باشد و از پشتوانه مردمی بهره‎مند شود.

انتهای پیام/2307/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول