اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح:

اساسی‌ترین دشمن نظام در مرصاد تار و مار شد

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح گفت: به یاری خدا منافقین پاسخ خود را در عملیات مرصاد گرفت و عذاب الهی بر سر منافقین فرود آمد و با مقاومت مردم و رزمندگان اسلام، اساسی‌ترین دشمن نظام در تنگه مرصاد تار و مار شد.

اساسی‌ترین دشمن نظام در مرصاد تار و مار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی شادمانی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت سال‌روز عملیات غرورآفرین مرصاد در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: در قرآن کریم 1500 آیه در مورد توصیه به دشمن‌شناسی وجود دارد.

شادمانی ادامه داد: در این آیات شریفه راه‌های کینه‌ورزی دشمنان و همچنین مقابله با آن بیان شده است و دشمنان در چهار دسته شیاطین، کفار، برخی از اهل کتاب و منافقین هستند.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم ویژگی‌های منافقین بیان شده، تاکید کرد: منافقین خطرناک‌ترین دشمنان در 300 آیه و 13 سوره قرآن به‌شمار می‌روند.

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: به مصداق آیات قرآن کریم، همان‌گونه که امام (ره) فرمودند: "منافقین از کفار بدترند."

این رزمنده دوران دفاع مقدس منافقین را کفر پنهان و دارای عقاید التقاطی عنوان کرد و افزود: منافقین از سال 1350 مشی مسلحانه در پیش گرفتند که مورد تایید حضرت امام خمینی (ره) نبود و در جریان انقلاب نیز با تفکرات غلطی که داشتند، با امام (ره) و انقلاب زاویه گرفتند.

شادمانی خاطر نشان کرد: مسعود رجوی سلسله سخنرانی‌های خود را در دانشگاه‌ها با هدف شناساندن سازمان مجاهدین خلق (منافقین) و جذب حداکثری آغاز کرد و اقدامات این سازمان با انحراف بیشتر از مسیر انقلاب ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به ملحق شدن منافقین به اجتماعات بنی‌صدر خائن، بیان داشت: در 30 خرداد ماه سال 60 رسما ورود به فاز مسلحانه با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام و درگیری در شهرها را آغاز کردند و ماهیت خود را نشان دادند.

شادمانی به سرقت اسلحه‌ از پادگان‌های نظامی توسط منافقین در ابتدای انقلاب اشاره کرد و این اقدام را برنامه‌ریزی برای اقدامات مسلحانه عنوان کرد.

این فرمانده نظامی دوران دفاع مقدس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله گسترده‌ای با منافقین داشت و خانه‌های تیمی آن‌ها را منهدم کرد و اشرف رجوی و موسی خیابانی به درک واصل شدند.

وی ابراز داشت: مسعود رجوی از سال 63 به فرانسه گریخت و با طارق عزیز دیدار کرد و شورای ملی مقاومت را از گروه‌های مخالف تشکیل داد.

شادمانی روحیه دیکتاتوری مسعود رجوی و ارتباط با عراق که در جنگ با ایران بود را دو عامل عمده عدم اقبال شورای ملی مقاومت دانست.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: مسعود رجوی از 17 خرداد ماه سال 65 به عراق آمد و ملاقات‌هایی با صدام داشت و لزوم تشکیل ارتش را مطرح کرد.

وی ضعیف شدن ارتش عراق را عامل تجهیز فوری منافقین عنوان کرد و به حمایت مستکبران عالم و کمک‌های تسلیحاتی به دشمنان ملت ایران اشاره کرد و افزود: عراق به جنوب حمله کرد و بمباران شیمیایی را در شهرها آغاز کرد.

شادمانی با تاکید بر رشادت‌های نیروهای سپاه در نجات خرمشهر و خوزستان، اعلام کرد: اغلب نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب بودند و منافقین با تحلیل غلط خود اعلام کرده بودند که ایران ضعیف شده و مردم از نظام فاصله گرفته‌اند و با این اوصاف بود که به ایران حمله کردند.

وی اظهار داشت: منافقین با تعجیل و تحلیل غلط حمله خود را به ایران اسلامی آغاز کردند و البته ما در ابتدا غافل‌گیر شدیم، اما به یاری خدا منافقین پاسخ خود را در عملیات مرصاد گرفت و عذاب الهی بر سر منافقین فرود آمد.

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح گفت: منافقین در یک ستون بر روی جاده آسفالت حرکت کردند و فکر می‌کردند سه روزه به تهران می‌رسند که با مقاومت مردم و رزمندگان اسلام، اساسی‌ترین دشمن نظام در تنگه مرصاد تار و مار شد.

انتهای پیام/2700/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول