اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عاشقان به زیارت مرصاد می‌روند

مسئولان درصدد تدارک برنامه‌های روز ملی کرمانشاه

پنجم مردادماه سال‌روز عملیات غرورآفرین مرصاد به عنوان روز ملی کرمانشاه نام گرفته است و مسئولان استان کرمانشاه درصدد تدارک برنامه‌های باشکوه به منظور گرامی‌داشت این روز هستند.

مسئولان درصدد تدارک برنامه‌های روز ملی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پنجم مردادماه، سال‌روز ملی کرمانشاه، روز اقتدار آفرینی و خلق حماسه مرصاد است، حماسه‌ای که با گذر زمان هیچ‌گاه کم‌رنگ نخواهد شد و زمزمه این دلاوری و رشادت‌ها به گوش مردم در هر اعصار و زمانی که باشند، خواهد رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص برنامه‌های روز ملی کرمانشاه گفت: اطلاع‌رسانی در این زمینه در سطح شهر انجام خواهیم داد و با انجام کارهای تبلیغی این روز را گرامی خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی با تاکید بر اینکه پنجم مردادماه یادآور ایثارگری و شکست دشمنان به دست مردم این دیار است، افزود: استاندار، ائمه‌جمعه و فرماندهان ارشد نظامی استان درصدد تدارک یک برنامه باشکوه ویژه این روز هستند که در صورت قطعی‌ شدن خبر مسرت‌بخشی برای مردم این دیار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: تئاتر مرصاد با پرداختن به موضوع دفاع‌مقدس به مناسبت این روز برگزار خواهد شد و بازپخش سرود ویژه کرمانشاه از دیگر برنامه‌های ما است.

محمد آفتابی به برگزاری جشنواره‌ها و مراسمات مختلف در سطح استان به مناسبت گرامی‌داشت این روز اشاره کرد و افزود: درصدد برنامه‌های جشنواره موسیقی مقاومت نیز هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، اظهار داشت: کلیپی به نام روز ملی کرمانشاه ساخته شده که در صدا و سیما پخش خواهد شد.

به گفته جلیل رحیمی، به زودی جلسه‌ای برای برنامه‌ریزی و تدارک برنامه‌های روز ملی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج اساتید استان کرمانشاه اعلام کرد: به مناسبت گرامی‌داشت روز ملی کرمانشاه نشست‌هایی با عنوان نشست روشن‌گری مرصاد در حوزه مقاومت برگزار خواهد شد و بسیجیان از تنگه مرصاد بازدید خواهند کرد.

سیروس جهانبخشی از برگزاری مانور در این روز خبر داد و تصریح کرد: در صورت نهایی ‌شدن، مانند سال‌های گذشته مانوری به منظور گرامی‌داشت این روز با حضور گسترده مردم برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول