اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه گیلان خبر داد

کمک 220 میلیون تومانی خیران رشت به ستاد دیه گیلان

مدیرعامل ستاد دیه گیلان گفت: مردم و خیران در جشن گلریزان رشت وعده کمک 220 میلیون تومان را دادند.

کمک 220 میلیون تومانی خیران رشت به ستاد دیه گیلان

حمید کامران‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه امسال 13 جشن گلریزان در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: آخرین جشن گلریزان 23 ماه مبارک رمضان در شهر چابکسر برگزار می‌شود.

وی ماه رمضان را فرصتی برای رسیدن به توفیقات الهی دانست و گفت: اگر عمر طولانی با توفیقات الهی همراه نباشد نمی‌توان برای آن بها قایل شد.

مدیرعامل ستاد دیه گیلان زندانیان جرایم غیر عمد را افراد جنایتکار ندانست و تصریح کرد: جرایم غیر عمد به معنای اتفاق غیرعمدی است و ما برای جرم عمد در ستاد دیه پرونده باز نمی‌کنیم.

وی افزود: پول حلال یک فرد خیر موجب می‌شود تا راننده‌ای غیر عمد از زندان شود و دو خانواده از آسیب نجات یابد.

کامران‌زاده، کمک خیران را یاری به فرد نیازمند و خانواده زندانی دانست و یادآور شد: پول خیران به ستاد دیه زمینه آزادی دو خانواده را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در کشور 9 هزار نفر زندانی آزاد شدند، خاطرنشان کرد: خیران گیلان 10 درصد آزادی‌های کشور را به خود اختصاص دادند و 909 نفر را آزاد کردند.

مدیرعامل ستاد دیه گیلان، نیکوکاری را جزو سیره اولیای خدا خواند و گفت: ما که مدعی هستیم پیشوای ما علی (ع) است باید رفتار امیرالمومنین (ع) را نیز الگوی خود قرار دهیم.

وی، با اشاره به اینکه سال گذشته 124 میلیارد تومان از شاکیان پرونده زندانیان غیر عمد رضایت گرفتیم، اذعان کرد: از 140 میلیارد تومان مجموع محکومیت این افراد، 16 میلیارد تومان باقی مانده بود که بخش عمده‌ای از آن را ستاد دیه و صندوق خسارت‌های تأمین بدنی پرداخت کرد.

کام زان‌زاده، سهم کمک مردم در جشن‌های گلریزان را به صورت نقدی، چک و وعده عنوان کرد و یادآور شد: سال گذشته 630 میلیون تومان خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در جشن‌های گلریزان وعده داده بودند که تنها 390 میلیون تومان تا امروز وصول شده است.

وی متذکر شد: در جشن گلریزان رشت نیز مردم و خیران 220 میلیون تومان وعده دادند که امیدواریم این مبلغ وصول شود ضمن اینکه 12 میلیون و 731 هزار تومان به صورت نقدی پرداخت شده است.

به گزارش فارس، در جشن گلریزان رشت مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان وعده 50 میلیون تومان وام را داد و شخصاً یک میلیون تومان کمک نقدی کرد.

مدیریت هتل کادوس رشت مبلغ 10 میلیون تومان، مدیر کارخانه اشی‌مشی 3 میلیون تومان، امور صنفی رشت 30 میلیون تومان، انجمن حمایت از زندانیان گیلان 15 میلیون تومان، اتحادیه امور صنفی 30 میلیون تومان، ستاد دیه کشور 10 میلیون تومان، مدیر بانک تجارت استان یک میلیون تومان، تولید کنندگان فرش دستباف 2 میلیون تومان، بنیاد تعاون زندانیان گیلان 15 میلیون تومان، اتحادیه صنف خواربار فروشان دو میلیون و 500 هزار تومان و... به صورت وعده و نقد کمک کردند.

انتهای پیام/2300/خ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول