اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریورماه

ششمین نمایشگاه اختصاصی صنایع کشاورزی غرب کشور در اراک برگزار می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از برگزاری ششمین نمایشگاه اختصاصی صنایع کشاورزی، دام و طیور، آبزیان و صنایع تبدیلی و مکانیزاسیون غرب کشور در اراک خبر داد.

ششمین نمایشگاه اختصاصی صنایع کشاورزی غرب کشور در اراک برگزار می‌شود

عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نمایشگاه نیمه اول شهریورماه در محل نمایشگاه دایمی غرب ایران در اراک برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی با هماهنگی و هم‌اندیشی ادارات وابسته از جمله واحد صنایع کشاورزی و مکانیزاسیون، تولیدات دامی و طیور، باغبانی و زراعت اقدام به برپایی این نمایشگاه خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان این‌که این نمایشگاه بیشتر با تمرکز بر بخش صنایع تکمیلی برپا می‌شود، تاکید کرد: برپایی نمایشگاه‌ها تاثیر به‌سزایی در معرفی فعالیت‌ها و ارایه ظرفیت‌ها دارد.

مظفری با تاکید بر این‌که نمایشگاه‌ها بازوی قوی در اجرای اهداف و برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی هستند، خاطرنشان کرد: نمایشگاه نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی و تبدیل مواد خام به محصول نهایی دارد به همین دلیل خواستار برنامه‌ریزی مدیران این سازمان و حضور تمام تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف در این نمایشگاه هستم.

به گفته وی، مدیران واحدهای زراعت دام و طیور، آبزیان، باغبانی و مکانیزاسیون با اعلام آمادگی در برپایی این نمایشگاه از تمام روسای اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌ها برای برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه دعوت کردند.

مظفری ادامه داد: برگزاری جلسات آموزشی و ارایه طرح‌های موثر کشاورزی و جلب نظر همه تولیدکنندگان و کشاورزان در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و تولیدات نهاده‌های غذایی و دامی و باغی در این نمایشگاه مد نظر قرار دارد.

انتهای پیام/87001/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول