اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

استقبال از نمایشگاه‌های عرضه کالا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به عرضه اقلام مورد نیاز مردم با کیفیت و قیمت مناسب، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه کالا «طرح ضیافت» در سطح کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

استقبال از نمایشگاه‌های عرضه کالا در کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: با توجه به عرضه اقلام مورد نیاز مردم با کیفیت و قیمت مناسب، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه کالای طرح ضیافت در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال خوبی قرار گرفته و  اغلب بازدیدکنندگان از نحوه عرضه کالا رضایت دارند.

وی افزود: این نمایشگاه، عرضه‌کننده کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار نظیر برنج، عدس، نخود، گوشت قرمز گرم، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ، قند و شکر با قیمت مصوب و دیگر کالاها نظیر خرما، شیرینی‌جات و فرآورده‌های لبنی با تخفیف است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تنظیم بازار و تضمین کالا و اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان یکی از سیاست‌های برپایی نمایشگاه طرح ضیافت است و ارائه اجناس و کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم در محل نمایشگاه تاثیر بسزایی در کاهش قیمت کالا در بازار خواهد داشت.

وی با بیان این‌که کالاهای عرضه شده در نمایشگاه از لحاظ کیفیت، قیمت و سایر موارد به دقت از طرف بازرسان مستقر در محل نمایشگاه رصد می‌شود، افزود: فروشندگان ضمن رعایت قیمت‌های مصوب، موظف به نصب برچسب قیمت کالا روی اجناس خود بوده و این برچسب را در دید مشتری قرار دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: علاوه بر برپایی نمایشگاه‌های طرح ضیافت، فروش فوق‌العاده کالاهای تنظیم بازار در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بازارهای کالاهای مصرفی و واحدهای صنفی دیگر در یاسوج و سایر شهرستان‌های این استان در حال اجرا است.

 وی عنوان کرد: کالاهای اساسی به حد کافی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و هیچ محدودیتی برای عرضه آن‌ها به واحدهای صنفی این استان وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از دایر بودن نمایشگاه و فروشگاه‌های عرضه فوق‌العاده کالا تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

انتهای پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول